Ruszyła nowa kampania reklamowa firmy Alcon, globalnego lidera w obszarze
wyrobów medycznych stosowanych w okulistyce, producenta m.in
soczewek kontaktowych, kropli nawilżających do oczu i płynów do pielęgnacji
soczewek kontaktowych. Kampania promuje soczewki kontaktowe DAILIES TOTAL
1™. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, za
działania z influencerami LiquidThread. Obie agencje należą do Publicis Groupe.
Kampania „DAILIES TOTAL 1 ™ – Wygraj z dyskomfortem” ma na celu wzmocnienie
pozycjonowania marki oraz zwiększenie świadomości na temat unikalności produktu.
Soczewki kontaktowe DAILIES TOTAL 1™ to jedyne soczewki z gradientem uwodnienia,
które zawierają prawie 100% wody na powierzchni*, co sprawia, że są niezwykle
komfortowe i niewyczuwalne dla oczu1.

Działania promocyjne, oparte o kreację globalną, prowadzone są w kanale digital i
obejmują standardowe formaty wideo oraz social media. Do kampanii zaproszono
także znanych influencerów, takich jak Edyta Pazura, Agnieszka Sienkiewicz czy Ada
Fijał.

Za strategię i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, która
współpracuje z firmą Alcon od 2012 roku. Działania z infulencerami po raz kolejny
przygotowała i realizuje agencja LiquidThread (Publicis Groupe).
Więcej szczegółów na www.zakontaktowani.pl
Spot dostępny jest pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=PKHfPkb1snw

Alcon
Firma Alcon jest światowym liderem w obszarze okulistyki, który od ponad 70 lat pomaga ludziom widzieć
doskonale. Alcon oferuje szerokie portfolio produktów z obszaru z chirurgii okulistycznej, w tym chirurgii
zaćmy, chirurgii witreoretinalnej i refrakcyjnej oraz z obszaru ochrony wzroku, takich jak soczewki
kontaktowe, płyny do ich pielęgnacji oraz krople łagodzące objawy zespołu suchego oka. Każdego roku
produkty Alcon pomagają ponad 260 milionom osób ze 140 krajów na całym świecie, dotkniętych takimi
schorzeniami jak zaćma, jaskra, choroby siatkówki, zespół suchego oka oraz wadami wzroku. Firma
nieustannie angażuje się w poszukiwanie nowych rozwiązań, partnerską współpracę z specjalistami oraz
organizację programów zwiększających dostęp do dobrej jakości opieki okulistycznej. Więcej na
www.pl.alcon.com

Spark Foundry
Spark Foundry jest globalną agencją mediową należącą do holdingu Publicis Groupe. Agencja łączy skalę i siłę
międzynarodowej firmy z energią do rozwoju, wdrażania innowacji i transformacji, charakterystyczną dla
startupów. Przedsiębiorczość, nowatorskie podejście do biznesu, otwartość na zmiany i eksperymentowanie, to
cechy, które łączą Spark Foundry z klientami age ncji, wśród których są takie marki jak Żabka, Nest Bank, Blik,
Storytel, Agata, The Lorenz Bahlsen, Lenovo/Motorola czy Circle K. Kompetencje Spark Foundry wykraczają daleko
poza obszar standardowych usług związanych z biznesem mediowym i obejmuję między innymi analitykę,
technologię marketingową, content marketing, e-commerce oraz doradztwo w dziedzinie digital transformation.
Agencja regularnie zdobywa wyróżnienia i nagrody za efektywność i kreatywność kampanii. W 2019 zdobyła 3
statuetki w konkursie Effie Awards.

Przypisy :
* Na podstawie pomiarów in vitro.
1. Perez-Gomez I, Giles T. European survey of contact lens wearers and eye care professionals on satisfaction
with a new water gradient disposable contact lens. Clin Optom. 2014;6:17-23.