Linie Emirates wznawiają przeprojektowaną obsługę pokładową. Słynny salonik pokładowy i shower spa w Airbusach A380 wznawiają działalność po wprowadzeniu dodatkowych środków bezpieczeństwa i higieny. Linia lotnicza rozszerza ofertę także o bogaty w składniki odżywcze napój powitalny na sezon zimowy.

Salonik pokładowy A380, który obsługuje pasażerów klasy pierwszej i biznes zamienia się w bar oferujący produkty „na wynos”. Ograniczona została liczba miejsc wedle obowiązujących protokołów zachowania dystansu. W barze nadal serwowane są wina, alkohole wysokoprocentowe, napoje bezalkoholowe i gotowe przekąski, które klienci mogą spożywać po powrocie na swoje miejsce na pokładzie. Klienci mogą również składać zamówienia ze swoich miejsc. Strefy wspólne w klasie biznes w wybranych samolotach Boeing 777 oraz w pierwszej klasie również zostały ponownie otwarte. Dają możliwość zabrania ze sobą wcześniej zapakowanych przekąsek.

Klienci pierwszej klasy mogą ponownie wziąć prysznic na wysokości 40 000 stóp. Luksusowe produkty spa będą dostarczane w indywidualnych opakowaniach dla każdego klienta. Zestawy zawierają niezbędne produkty od wielokrotnie nagradzanej, ekologicznej irlandzkiej marki VOYA, to jednorazowy ręcznik kąpielowy oraz spis wszystkich udogodnień, z których można skorzystać.

Od 1 listopada przy przestrzeganiu rygorystycznych protokołów higienicznych wraca serwis pokładowy dotyczący posiłków. Klienci we wszystkich klasach będą cieszyć się wielodaniowymi posiłkami i wyborem z bezpłatnego menu napojów, w tym wina i piwa, a także soków i napojów bezalkoholowych. Koktajle serwowane będą również w klasach premium. W klasie ekonomicznej klienci mogą wybierać spośród 2 win; w klasie biznes klienci mogą wybierać spośród 6 win, w tym porto i szampana, natomiast w klasie pierwszej klienci będą mieli do wyboru 11 win, w tym wino deserowe, porto i szampana Dom Perignon.

Aplikacja Emirates została zaktualizowana i ulepszona tak, aby umożliwić pasażerom na pokładzie przeglądanie menu na urządzeniach mobilnych zarówno w trybie online, jak i offline.

Linie Emirates wkrótce wprowadzą powitalnego drinka o nazwie Vitality Boost w klasach pierwszej i biznes. Szefowie kuchni i dietetycy linii lotniczych stworzyli orzeźwiającą mieszankę jabłka, imbiru i hibiskusa, aby zapewnić klientom zastrzyk zdrowia podczas ich podróży. Wegański, bogaty w składniki odżywcze napój jest pełny przeciwutleniaczy, nie zawiera glutenu ani dodatku cukru. Napój będzie stale odświeżany, aby oferować różne smaki. Klienci mogą również wybierać spośród wielu innych napojów powitalnych, w tym szampana i różnorodnych soków.

Wielokrotnie nagradzana rozrywka pokładowa Emirates – ice, co miesiąc aktualizowana jest o nowe treści. W październiku do katalogu rozrywkowego z ponad 4500 kanałami dodano 25 nowych hollywoodzkich hitów, 197 godzin nowych programów telewizyjnych oraz propozycje z serii MasterClass. Emirates to pierwsza linia lotnicza, która zaprezentowała serię MasterClass, umożliwiającą klientom naukę od najlepszych na świecie, w tym Thomasa Kellera, RL Stein and Penn & Teller. Emirates wyświetlają także „My Story”, serial telewizyjny oparty na książce Jego Wysokości Szejka Mohammeda bin Rashida Al Maktouma, wiceprezydenta i premiera ZEA, władcy Dubaju.

Zdrowie i bezpieczeństwo: Emirates wdrożyły kompleksowy zestaw środków na każdym etapie podróży, aby zapewnić bezpieczeństwo swoim klientom i pracownikom zarówno w trakcie lotu, jak i przed wejściem na pokład. Podróżującym rozdawane są bezpłatne zestawy higieniczne zawierające maski, rękawiczki, środki dezynfekujące i chusteczki antybakteryjne. Więcej informacji na temat środków bezpieczeństwa i usług dostępnych podczas każdego lotu można znaleźć na stronie:  www.emirates.com/yoursafety.

Darmowe pokrycie kosztów związanych z zachorowaniem na COVID-19: klienci linii Emirates mogą spokojnie planować lot: w przypadku rozpoznania COVID-19 podczas podróży przewoźnik pokryje koszty świadczeń medycznych bez dodatkowych opłat ze strony pasażera. Ochrona przysługuje automatycznie pasażerom lecącym liniami Emirates do 31 grudnia 2020 r. i obowiązuje przez 31 dni od momentu przebycia pierwszego odcinka podróży. Dzięki temu pasażerowie skorzystają z dodatkowej ochrony, nawet jeśli po podróży liniami Emirates polecą dalej. Więcej szczegółów:  www.emirates.com/COVID19assistance.