Emirates ogłosiły, że od 10 sierpnia zwiększają liczbę operacji pasażerskich do i z Pakistanu. Linie oferują klientom łączność z ponad 70 miejscami docelowymi w obecnej siatce połączeń przez Dubaj. Emirates zwiększą częstotliwość lotów do i z Karaczi, Islamabadu, Lahore i Sijalkot i wznowią usługi pasażerskie do Peszawaru, zapewniając klientom na całym świecie jeszcze większy dostęp do rozwijającej się sieci.

Emirates będą teraz oferować klientom 53 loty tygodniowo do Pakistanu, a od 16 sierpnia będzie to 60 połączeń tygodniowo. Wszystkie rejsy będą obsługiwane Boeingami 777-300ER linii Emirates. Loty można rezerwować na emirates.com lub za pośrednictwem biur podróży.

Emirates będą obsługiwać 21 lotów tygodniowo do Karaczi (28 połączeń od 16 sierpnia), 10 do Islamabadu, 7 na Sijalkot, 10 do Lahore i 5 lotów tygodniowo do Peszawar. Więcej informacji na temat rozkładu połączeń można znaleźć pod linkiem.

Klienci linii powinni pamiętać, że nadal obowiązują ograniczenia dotyczące podróży, a pasażerowie będą mogli wejść na pokład samolotu tylko wtedy, gdy spełnią wymagane warunki i kryteria wjazdu do danego państwa.

Pasażerowie linii Emirates mogą zatrzymać się w Dubaju – miasto jest już otwarte dla międzynarodowych gości biznesowych i turystów. Testy PCR na Covid-19 są obowiązkowe dla wszystkich pasażerów przylatujących do Dubaju i Zjednoczonych Emiratów Arabskich, włączając w to podróżnych tranzytowych, obywateli Zjednoczonych Emiratów Arabskich, rezydentów i turystów, niezależnie od kraju z jakiego przylatują. 

Kierunek Dubaj: miasto znane ze swej gościnności to jeden z najpopularniejszych kierunków podróży na całym świecie, oferujący skąpane słońcem plaże, zabytki czy też obiekty rekreacyjne. W 2019 roku Dubaj odwiedziło 16,7 miliona przyjezdnych, miasto gościło ponad 100 globalnych spotkań i wystaw, a także wydarzeń sportowych i rozrywkowych. Dubaj jest jednym z pierwszych miast na świecie, które otrzymało oznaczenie „Safe Travels” od Światowej Rady Podróży i Turystyki (WTTC). To potwierdzenie wszechstronnych i skutecznych działań podjętych przez władze, które mają na celu zapewnienie gościom zdrowia i bezpieczeństwa. 

Darmowe pokrycie kosztów związanych z zachorowaniem na COVID-19: klienci linii Emirates mogą spokojnie planować lot: w przypadku rozpoznania COVID-19 podczas podróży przewoźnik pokryje koszty świadczeń medycznych bez dodatkowych opłat ze strony pasażera. Ochrona przysługuje automatycznie pasażerom lecącym liniami Emirates do 31 października 2020 r. (pierwszy lot powinien odbyć się nie później niż 31 października 2020 r.) i obowiązuje przez 31 dni od momentu przebycia pierwszego odcinka podróży. Dzięki temu pasażerowie skorzystają z dodatkowej ochrony, nawet jeśli po podróży liniami Emirates polecą dalej. Więcej szczegółów:  www.emirates.com/COVID19assistance

Zdrowie i bezpieczeństwo: Emirates wdrożyły kompleksowy zestaw środków na każdym etapie podróży, aby zapewnić bezpieczeństwo swoim klientom i pracownikom zarówno w trakcie lotu, jak i przed wejściem na pokład. Podróżującym rozdawane są bezpłatne zestawy higieniczne zawierające maski, rękawiczki, środki dezynfekujące i chusteczki antybakteryjne. Więcej informacji na temat środków bezpieczeństwa i usług dostępnych podczas każdego lotu można znaleźć na stronie: www.emirates.com/yoursafety.

Wymagania dla wjeżdżających turystów: więcej informacji skierowanych do międzynarodowych gości udających się do Dubaju można znaleźć pod linkiem www.emirates.com/flytoDubai.

Rezydenci powracający do ZEA mogą sprawdzić najnowsze wymagania pod adresem: www.emirates.com/returntoDubai.