12 kwietnia obchodziliśmy Global Industry Meetings Day (GMID 2018). Polska była jednym z krajów celebrujących ten dzień pod ogólnoświatowym hasłem „Namacalne rezultaty, namacalne oddziaływanie na całym świecie” („Real results, real impact, all around the world”). SITE Poland było partnerem i patronem dwóch wydarzeń odbywających się tego dnia – Student Event Day, organizowanego przez studentów i wykładowców AWF, oraz Global Meetings Industry Day, organizowanego we współpracy z MPI Poland Chapter oraz Kołem Naukowym Turystyki Biznesowej „2B” Grupy Uczelni Vistula.


Studenci specjalizacji ORT (obsługa ruchu turystycznego) Wydziału Turystyki i Rekreacji Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie już po raz drugi zorganizowali Student Event Day – wydarzenie, na które zaprosili praktyków branży spotkań, by podzielili się z nimi swoją wiedzą i doświadczeniem. Zainspirowani tematyką zajęć, żacy postanowili umożliwić zgłębienie wiedzy innym osobom zainteresowanym planowaniem i realizacją imprez. Student Event Day wyróżniało wdrożenie formuły “green and health meeting”, będącej odpowiedzią na potrzebę organizacji spotkań z troską o komfort i zdrowie uczestników.

Podczas tegorocznej edycji uczestnicy mieli okazję zapoznać się z szerokim spektrum tematów, przedstawionych przez cenionych ekspertów branżowych. Na liście gości znaleźli się m.in. Renata Razmuk (SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej, Social Connect), Anna Nowakowska (strefamice.pl), Małgorzata Szpigiel (Colors of Design), Victoria Iwanowska (Agencja Vi), Aleksander Turowicz (B.T. Kliwer), Anna Maria Ryll (El Padre), Agnieszka Michlewicz (WTiR AWF), Wioleta Maleszka (FSWO), Maciej Gruczyński (ICP Group) oraz Kajetan Broniewski (Polski Komitet Olimpijski). Konferencję otworzyła Aneta Książek (Poland Convention Bureau POT).

Tego samego dnia, w godzinach wieczornych Zarząd i członkowie SITE Poland – wraz z MPI Poland Chapter oraz Kołem Naukowym Turystyki Biznesowej „2B” Grupy Uczelni Vistula – świętowali GMID w hotelu Sound Garden w Warszawie. Była to okazja do networkingu oraz rozmów na temat nowych trendów w branży spotkań. Swoją prelekcję pt. “Wiedza, Trendy, Motywacja, Wpływ – Trendy 2018” wygłosił dr Krzysztof Celuch, podkreślając dużą rolę wzmocnienia zaangażowania uczestnika w wydarzenie, określenie konkretnych i realnych celów spotkania, związek jego doświadczeń z docelowym miejscem podróży i dawanie możliwości poznania danej kultury poprzez wsparcie lokalnych społeczności. Dr Celuch uwypuklił również wielką rolę nowych technologii – zarówno na etapie organizacji różnego typu przedsięwzięć, jak i podczas ich realizacji.

 

 

Jednym z partnerów wydarzenia było Muzeum Polskiej Wódki. Kulisy powstania muzeum, jego koncepcji i idei przyświecających jego powstawaniu (muzeum ma być dostępne dla turystów we wrześniu bieżącego roku) przybliżył swoją prezentacją Andrzej Szumowski – Vice President Wyborowa Pernod Ricard. Niewątpliwie będzie to niezwykłe miejsce na mapie Warszawy, które w przyszłości ma się stać chlubą miasta, a liczbą turystów przyciąganych w swoje progi ma zbliżyć się do słynnego irlandzkiego muzeum Guinnessa.

 

Miłosz Stanisławski, General Manager warszawskiego hotelu Sound Garden – w którym gościli tego wieczoru członkowie SITE Poland i MPI Poland Chapter – przedstawił zgromadzonym gościom możliwości hotelu, skupiając przy tym uwagę na ogromnej wartości dodawanej przez pracowników tego obiektu. W tym roku hotel Sound Garden – posiadający jedną z najbardziej estetycznych przestrzeni konferencyjnych w mieście – będzie obchodził swoje pięciolecie.
Partnerami tego wydarzenia byli także: Grupa Uczelni Vistula, Ketti.pl i Sound Garden Hotel.