Pogoda nie rozpieszcza, a sytuacja na zewnątrz, szczególnie teraz, nie zachęca do wyjścia z domu. Poprawie nastroju nie pomaga jesienna chandra, która o tej porze roku dotyka wielu z nas. Z pomocą w realizacji codziennych obowiązków przychodzą rozwiązania technologiczne, które ułatwią przetrwanie tej wyjątkowej jesieni.

Na zakupy i lunch do dom

Nasze codzienne zwyczaje w tym roku bez wątpienia w związku z sytuacją na całym świecie uległy przeobrażeniom. Choć wciąż chętnie, a obecnie jeszcze częściej, zamawiamy jedzenie do domu, to już zakupy spożywcze do niedawna kojarzone były głównie z wizytą w sklepie. Dziś badania pokazują, że wiele osób dystansem podchodzi do zakupów stacjonarnych. O swoje zdrowie w ich trakcie obawia się prawie połowa konsumentów na całym świecie, a 23% postara się raczej unikać sklepów w najbliższej przyszłości – wynika z analiz amerykańskiej firmy Mood Media. Co więcej, jak podaje badanie UCE Research blisko 1/3 Polaków przyznaje, że chętniej i aktywniej kupuje produkty spożywcze online. Tak samo często zamawiamy jedzenie do domu, co jak pokazują wyniki ankiety SW Research dla Glovo, deklaruje 90% badanych, z czego 34% korzysta z tej usługi co najmniej raz w tygodniu.
Zmiana zwyczajów wpłynęła także na wzbogacenie oferty firm realizujących usługi kurierskie. Dzięki temu, dzisiaj nie musimy praktycznie wychodzić z domu i martwić się o niezbędne zakupy czy przygotowanie jedzenia. Wszystko bezpiecznie dotrze do nas, gwarantując więcej wolnego czasu w ciągu dnia i utrzymanie dystansu społecznego. Dzięki Glovo każdy może zamówić dania z ulubionych restauracji czy spróbować nowych smaków, a także zrobić zakupy spożywcze w Biedronce, Carrefour Express czy Auchan. W Polsce Glovo jest dostępne dla mieszkańców 33 miast, m.in. Warszawy, Krakowa, Gdańska, Wrocławia czy Lublina.

Bezkontaktowe dostawy jedzenia i zakupy online są szczególnie w tym roku uważane przez wiele osób za najbardziej bezpieczne. Wprawdzie dzisiaj 15% wszystkich zamówień obejmują produkty ze sklepów spożywczych, ale w czasie lockdownu odnotowaliśmy największy wzrost w tym sektorze. Nasi użytkownicy mogą skorzystać z ofert ponad 3,7 tysiąca partnerów – sieci handlowych, kawiarni czy szerokiej gamy punktów usługowych. Cały czas pracujemy nad poszerzeniem funkcjonalności aplikacji. Ostatnio wprowadziliśmy także pilotażową współpracę z siecią stacji benzynowych w Bp w Krakowie i Warszawie.

Carlos A. Silvan, general manager Glovo Polska

Jesień to czas na przyjemności

Krótsze dni i nieprzyjemna pogoda z deszczem i niskimi temperaturami wpływają na zaburzenia nastroju i pojawienie się jesiennej chandry. Sposobów na walkę ze spadkiem formy jest wiele, a każdy z nas ma swoje sprawdzone metody. Jedną z nich jest sięgnięcie po coś słodkiego, co dzięki aplikacjom takim jak Glovo jest na wyciągnięcie ręki, także z poziomu przytulnego domowego fotela.
Jak podaje Polski Instytut Ekonomiczny prawie 80% Polaków deklaruje spożywanie słodyczy, ponad połowa sięga po nie w celu poprawy nastroju. Blisko ¼ z nas przyznaje, że sięga po coś słodkiego, by zrealizować swoją zachciankę lub rozkoszować się chwilą dla siebie – podaje SWResearch w badaniu zrealizowanym dla ETi. W Glovo każdy użytkownik może zamówić ulubione ciastko czy deser z cukierni lub dowolne słodycze z najbliższego sklepu. Miłośnicy słodkich napojów czy kaw mogą skorzystać z oferty kawiarni sieci Starbucks i zamówić Pumpkin Spice Latte. Okrzyknięty przez wielu sympatyków tej pory roku smakiem jesieni napój można zamówić przez Glovo prosto do domu – i jesień od razu nabiera lepszego smaku.

Chcemy, by Glovo stało codziennym towarzyszem każdego z nas. To nie tylko oferta gastronomiczna i dostawa zakupów do domu z popularnych sieci spożywczych czy stacji benzynowych. Dzięki opcji „zamów cokolwiek” możemy zrealizować niemal każde zamówienie. Od jedzenia dla naszych pupili, przez artykuły sanitarne, strój i gadżety na halloweenową imprezę czy wreszcie po odbiór paczki ze wskazanych punktów. Wszystko w bezpiecznej dostawie bezkontaktowej – z Glovo naprawdę nie musisz wychodzić z domu.

Maria Raszdorf, marketing manager Glovo Polska