Mistrzostwa świata w piłce nożnej są tuż tuż: ludzie ze wszystkich narodów spotykają się w atmosferze przyjaźni; nastroje są pogodne i zarówno znajomi jak i nieznajomi obejmują się w strefach kibica. Egipski Urząd ds. Turystyki wykorzystuje ten międzynarodowy turniej piłkar-ski, aby w przerwach między meczami zwrócić uwagę fanów na Morze Czerwone i Morze Śródziemne. Z niezwykłą formą „Eventadvertisingu“wielokrotnie nagradzanej kampanii tury-stycznej #ThisIsEgypt, publiczność w myślach podróżuje do bardziej i mniej znanych atrakcji Egiptu.


Przez cały okres trwania Mistrzostw Świata, widzowie w Warszawie, Gdańsku i Krakowie po-znają zapierające dech w piersiach piękno Egiptu pokazywane na największych światowych ekranach LED. Powierzchnia 110 m2, która stanowi jedną dziesiątą powierzchni boiska do gry w piłkę nożną, sprawia, że wrażenie HD jest doskonałe w każdej z poniższych lokalizacji nadawczych – gdziekolwiek by się nie było: w stolicy na Alejach Jerozolimskich, w Gdańsku na Targu Węglowym i Krakowie na placu Wszystkich Swiętych.

Fragmenty kampanii #ThisIsEgypt zawierają obrazy unikalnych krajobrazów Egiptu i ukazują różnorodne atrakcje turystyczne. W ten sposób kibice, oprócz oglądania meczów, mogą my-śleć o nadchodzącym urlopie i dać się porwać magii zniewalających obrazów Egiptu.
Program uzupełniają aktualne informacje na temat narodowych drużyn piłkarskich. Dzięki temu fani będą mogli cieszyć się transmisją najważniejszych wydarzeń z Pucharu Świata FIFA. Ekran przypomina w ten sposób okno panoramiczne, które oprócz pokazywania najważniej-szych wydarzeń piłkarskich, stymuluje również fantazje wakacyjne.