Wyszukiwarka KAYAK połączyła siły z Mattiasem Klumem – wielokrotnie nagradzanym fotografem i producentem filmowym. Nowe działania promocyjne pokazują, jak odpowiednie zaplanowanie podróży pozwala maksymalnie wykorzystać potencjał wyjazdu.

 

  •  KAYAK rozpoczyna 2018 rok z nową strategią pozycjonowania marki opartą o nieustanne dążenie do oferowania najlepszych narzędzi do planowania podróży.
  • Wyszukiwarka we współpracy z Mattiasem Klumem, uznanym fotografem i producentem filmowym, rozpoczęłą kampanię 360 stopni zawierającą między innymi spoty telewizyjne nakręcone w Republice Południowej Afryki.

 

KAYAK rozpoczął 2018 rok z nową kampanią reklamową, która pokazuje, że planowanie to najważniejsza część każdego wyjazdu, a dzięki pewnemu podejmowaniu decyzji podróżniczych można śmiało wyruszyć w drogę  i jak najlepiej wykorzystać czas spędzony w podróży. Działania promocyjne obejmą emisję spotów w telewizji oraz zintegrowaną reklamę w internecie.

 

Ideę nowej kampanii przedstawia Stefan Petzinger, VP i Dyrektor Marketingu na Europę, Bliski Wschód i Afrykę: „KAYAK dostarcza użytkownikom informacje niezbędne do podejmowania najlepszych decyzji dotyczących podróży. Mając pewność swoich wyborów, łatwiej cieszyć się zbliżającym wyjazdem”.

 

Aby wzmocnić ten przekaz, KAYAK nakręcił nowy spot telewizyjny z Mattiasem Klumem, wielokrotnie nagradzanym szwedzkim fotografem i producentem filmowym. Jego zdjęcia pojawiły się między innymi w National Geographic (aż trzynaście razy trafiły na okładkę magazynu), The New York Times i Stern. W pierwszym etapie kampanii, który ruszył 30 stycznia, emitowane są 30-sekundowe filmy pokazujące Mattiasa Kluma podczas pracy, gdy utrwala niesamowite momenty, z bliska fotografując dziką przyrodę Południowej Afryki. Oprócz inspirującego spotu z fotografem w ramach kampanii powstały również filmy przedstawiające najpopularniejsze funkcje serwisu: wyszukiwanie hoteli i lotów oraz Prognozę Cen. Reklamy będzie można zobaczyć m.in. w kanałach TVN (TVN24, TVN24 Biznes i świat, TVN Style, TVN Turbo) i Polsat (Polsat 2, Polsat News), w popularnych stacjach filmowych (Ale Kino, AXN, Comedy Central, FOX, Polsat Film, SPI Filmbox) oraz muzycznych, sportowych i tematycznych, m.in.: MTV Polska, Canal+ Sport, Discovery, National Geographic, Food Network czy Domo.

 

„Dla profesjonalistów takich jak Mattias Klum podróże są ciągłą inspiracją do tego, by sięgać wyżej i być najlepszymi w swoich dziedzinach. Nie chodzi jednak o zwyczajne wypady, ale o dobrze zaplanowane, przemyślane wyjazdy, które pozwalają na to, aby za każdym razem podróżować z pewnością oraz jasno określonym celem” –

 

zaznacza Petzinger i dodaje: „Podczas pracy z Mattiasem w Republice Południowej Afryki zobaczyliśmy z bliska, jak ważne jest dla niego odpowiednie planowanie. Aby zrobić idealne ujęcie, musi zadziałać wiele czynników, od posiadania niezbędnego sprzętu pod ręką, po logistykę, transport czy w końcu pogodę. Mattias musi być pewny, że w podróży podejmuje najlepsze decyzje – wtedy może skoncentrować się na swojej pracy i wykonywać ją na 100%”.

 

Mattias Klum, wielokrotnie nagradzany fotograf i producent filmowy dodaje

 

 „Jestem bardzo podekscytowany współpracą z KAYAK. Podróżowanie to kluczowy element mojego życia zawodowego oraz prywatnego. Muszę czuć się pewnie podczas każdego wyjazdu, kiedy staram się łapać unikalne momenty, którymi chcę podzielić się z resztą świata. Nie wyobrażam sobie, by mogło być inaczej. Narzędzia KAYAK są niewiarygodnie pomocne podczas planowania i zarządzania podróżami. Dzięki nim już od pierwszej minuty wyjazdu mogę skoncentrować się na tym, co jest dla mnie najważniejsze”.

 

Nowa reklama jest drugą odsłoną kampanii KAYAK Travel Pro prowadzonej w Polsce oraz na wybranych rynkach europejskich. W jej pierwszej części, która rozpoczęła się w grudniu 2017, wystąpił znany snowboardzista Jeremy Jones.