Trzy nagrody w tegorocznym rankingu „Travellers’ Choice Award”

 

 

KLM znalazł się w pierwszej dziesiątce najlepszych linii lotniczych w Europie według opinii czytelników popularnego serwisu turystycznego TripAdvisor. W tegorocznym plebiscycie „Travelers’ Choice Award” podróżni docenili KLM również w kategoriach Klasa Biznes oraz Klasa Ekonomiczna w Europie.

 

Nagrody przyznawane co roku przez TripAdvisor są jedynymi w branży turystycznej, które opierają się na tak dużej liczbie głosów. Miliony recenzji i opinii podróżnych potwierdzają wysoką jakość, najlepszą obsługę i zadowolenie klienta. Poza liniami, ocenie podróżnych poddawane są także obiekty hotelowe, kierunki, produkty turystyczne a nawet marki działające w branży turystycznej. KLM znalazł się w pierwszej dziesiątce w trzech kategoriach: „Duże Linie Lotnicze w Europie”, „Klasa Biznes” oraz „Klasa Ekonomiczna w Europie”.

 

„Jesteśmy podekscytowani faktem, że możemy nagrodzić ulubione linie lotnicze wybrane przez społeczność serwisu TripAdvisor i wyróżnić przewoźników, którzy zapewniają najlepsze na świecie doświadczenia w podróży. Cieszymy się, że wśród zwycięzców jest KLM. Wysoko konkurencyjna branża lotnicza nieustannie wprowadza nowe taryfy, nowe produkty na pokładzie i poszerza wachlarz ofert i usług dla pasażerów. Konsumenci doceniają tych przewoźników, którzy zapewniają najwyższą jakość. Nagrody w naszym konkursie „Travelers’ Choice” trafiają do linii, które wykraczają poza oczekiwania pasażerów, wyróżniają się i dzięki temu otrzymują najlepsze oceny od podróżnych.” – powiedział Bryan Saltzburg, Starszy Wiceprezes i Dyrektor Generalny ds. Lotów w TripAdvisor.

 

O serwisie TripAdvisor

TripAdvisor to największa na świecie witryna turystyczna, która umożliwia podróżującym wymianę doświadczeń i pomoc w organizacji każdej podróży. Ponad 600 milionów recenzji i opinii użytkowników oraz największy na świecie wybór ofert na całym świecie, który obejmuje około 7,5 miliona obiektów noclegowych, linii lotniczych, atrakcji i restauracji. Serwis TripAdvisor pozwala podróżnym skorzystać z doświadczenia innych i „mądrości tłumu”. Dzięki temu pomaga im podjąć decyzję, gdzie się zatrzymać, jak latać, co robić i gdzie jeść. W TripAdvisor znajdziemy też porównanie cen obiektów hotelowych pochodzących z ponad 200 serwisów internetowych. Lokalne oddziały TripAdvisor działają na 49 rynkach i skupiają największą na świecie społeczność podróżniczą liczącą 455 milionów użytkowników, którzy korzystają z serwisu każdego miesiąca.