Fanex – polski producent sosów i dodatków gastronomicznych dla branży HoReCa,
udostępnił klientom dedykowaną dla nich platformę B2B. System umożliwia szybkie
zakupy online pełnej gamy produktów Fanex oraz submarek Tres Amigos i Fusion Spices.
Nowe rozwiązanie zostało stworzone w oparciu o najnowsze standardy biznesowe i
technologiczne, co czyni je rozbudowanym narzędziem optymalizującym procesy
handlowe. Niebawem klienci będą mogli także dokonywać zakupów za pomocą aplikacji
mobilnej.

Hurtownia internetowa Fanex działa przez 7 dni w tygodniu, przez 24 godziny na dobę – w dowolnym
momencie, partnerzy mogą składać zamówienia online, które realizowane są w najszybszym możliwym
terminie.
Elektroniczna platforma posiada przejrzysty i intuicyjny interfejs, a dostępna tam oferta jest na
bieżąco aktualizowana. Klient ma możliwość sprawdzenia szczegółowych danych produktowych oraz
zdjęć towaru. Rozwiązanie przyspiesza realizację zamówień oraz zmniejsza ryzyko pomyłek ze względu
na automatyczne przekazywanie zleceń wprost do głównego systemu logistyki Fanex.
W trakcie składania zamówień, klienci mają stały podgląd swojego koszyka oraz mogą dokonywać
eksportu jego zawartości do plików Excel (bez zdjęć) lub PDF (ze zdjęciami), co przydaje się w
różnych momentach dokumentacji procesu zakupowego. Ponadto, partnerzy mają możliwość dodania
schowków na produkty dla swoich określonych klientów, a także produktów które po prostu
najczęściej zamawiają. Każdy z użytkowników platformy ma także stały dostęp do archiwalnych
zamówień oraz faktur.
System dostępny jest wyłącznie dla zarejestrowanych partnerów. Aby rozpocząć korzystanie z
platformy, wystarczy skontaktować się z firmą Fanex w celu rejestracji (pod adresem
powiadomienia@fanex.pl lub telefonem +48 693 693 249), a następnie wejść na stronę
www.B2B.fanex.pl i dokonać logowania.

Już niebawem, Fanex zaoferuje także dedykowaną aplikację mobilną opartą właśnie na najnowszej
platformie B2B. Dzięki temu, zakupy online staną się jeszcze prostsze – rozwiązanie pozwoli klientom
na uzupełnianie stoków magazynowych o każdej porze dnia, z dowolnego miejsca za pomocą
smartfona lub tableta.
– Nowe technologie w coraz większym stopniu wkraczają w nasze codzienne działania. Prowadzi to do
jeszcze szybszego rozwoju naszej firmy. Digitalizacja procesu zamówień, którą udostępniamy poprzez
naszą nową platformę B2B jest ważnym krokiem biznesowym dla naszej firmy. Mamy nadzieję, że
rozwiązanie to pozwoli nam jeszcze wydajniej pracować, co spotka się z dużym entuzjazmem naszych
Klientów oraz Partnerów – mówi Monika Byliniak, Kierownik Działu Logistyki i Sprzedaży w firmie
Fanex.