Cook‘s Club to nowy koncept hotelowy stworzony przez grupę Thomas Cook, do której w Polsce należy Neckermann Polska. Firma z sukcesem rozwija własne marki hotelowe stawiając na personalizację usług i tworzenie produktu dedykowanego różnym grupom klientów. Nowatorski koncept Cook’s Club skierowany do nowego pokolenia turystów, przenosi miejski styl życia do wakacyjnych kurortów łącząc nowoczesny design z doskonałym jedzeniem i drinkami, w tym restauracjąwstylu street-food i niepowtarzalną atmosferą relaksu przy muzyce serwowanej przez topowych DJ-ów. PierwszyhotelpodmarkąCook’sClub, który został otwartywczerwcu tego roku wHersonissosnaKrecie już zyskał sympatię klientów. Kolejne 10 obiektów tego typu zostanie otwartych w 2019 roku m.in. na Majorce, w Turcji, na Sardynii i wyspach greckich. Wszystkie będą dostępne w ofercie Neckermann Podróże, który już rozpoczął sprzedaż oferty na lato 2019.

Cook’s Club wyróżnia wyjątkowy design i oryginalna aranżacja przestrzeni. We współpracy z serwisem społecznościowym „Talenthouse” Thomas Cook ogłosił konkurs zapraszając artystów z całego świata do zaprojektowania instalacji artystycznych w hotelu na Krecie, tak aby uchwyciły styl życia współczesnych turystów, a tym samym ducha Cook’s Club.

Prace artystów: Normskiego z Ukrainy, Miyuki Okady z Japonii i Marka Waltersa z Wielkiej Brytanii uznano za najlepsze spośród 600 zgłoszeń i już zdobią ściany hotelu. W jury konkursu zasiadł m.in. Stefan Nilsson, który jest jedną z najbardziej wpływowych postaci szwedzkiego wzornictwa.

Praca ukraińskiego artystySergija Tsymbaliuka (pseudonim Normski) to wielkoformatowy 13 m mural przedstawiający kobietę w ręczniku. – „(…) Chciałem pokazać, że wakacje łączą poczucie wolności, które daje nam pływanie na otwartej przestrzeni z uczuciem komfortu i bezpieczeństwa, co wyraża przytulny ręcznik ” – mówi artysta.

MieszkającawAmsterdamiejapońskaartystkaMiyukiOkadastworzyła dzieło bawiąc się dwuznacznością słowa delfinium, które przywodzi na myśl delfina. Delfinium to także kwiat rosnący w basenie Morza Śródziemnego. PracaMiyuki mająca 11 m wysokości i 13 m szerokości przedstawiazarównorośliny, jaki delfiny w zabawnym ujęciu nawiązującym do fresków w muzeum w Knossos. Trzecie dzieło zostało stworzone przez brytyjskiego artystę Marka Waltera. W centrum jego prac znajdują się promienie słoneczne i hasło „jesteś moim słońcem”. „Chciałem stworzyć coś, co sprawi, że ludzie się uśmiechną. To idealne miejsce na selfie na Instagramie”. – mówi Walters.

Cook’s Club na Krecie to także oryginalna oferta rozrywkowa dla pokolenia millenialsów wyznaczająca nowe standardy w branży hotelarskiej. Centrum rozrywki oferuje innowacyjne atrakcje w tym m.in.: „escape rooms”, typowy „rage room” (pokój „wściekłości”) oraz prywatną dyskotekę do imprez w małym gronie.

Escape rooms czyli pokoje zagadek – fenomenalna gra polegająca na rozwiązaniu szeregu łamigłówek, tak aby uwolnić się z pokoju w określonym czasie, cieszą się rosnącą popularnością w największych miastach na całym świecie. Thomas Cook przenosi tę modną rozrywkę na wakacje do hotelu Cook’s Club udostępniając pokoje z trzema różnymi scenariuszami. Jednym z nich jest „pokój horroru” nawiązujący do kultowej powieści Stephena Kinga „To”. Gry przewidziane są dla maksymalnie 7 uczestników i trwają ok. 50 minut. Wstęp kosztuje 13,5 euro/os.

Kolejną nietypową rozrywką w Cook’s Club, o której warto wspomnieć jest „rage room” czyli „pokój „wściekłości”. Tego typu miejsca działają w wielu miastach na całym świecie. W Cook’s Club mając do dyspozycji różne sprzęty można bezkarnie wyładować swój stres bijąc wazony i butelki. Wstęp do rage room kosztuje 19,50 Euro. Chętnych do korzystania z tego typu relaksu nie brakuje.