Największy bezpłatny magazyn turystyczny w Polsce

  • Nakład: 18.000 egz., objętość - ok. 200 str., format 200 x 283 mm, full kolor.
  • Ukazują się 4 numery w roku. ALL INCLUSIVE to najbardziej opiniotwórczy w Polsce magazyn o turystyce luksusowej oraz o egzotycznych kierunkach podróży!
  • Wyróżniamy się szatą graficzną i wysokim poziomem edytorskim. Kreujemy modę na nowe, egzotyczne, ekskluzywne kierunki wyjazdów turystycznych! Piszemy o najlepszych hotelach na świecie.
  • Współpracujemy m.in. z: Kancelarią Sejmu RP, Polską Izbą Turystyki (PIT), Lang Team, Tour de Pologne, Polsko-Hiszpańską Izbą Gospodarczą, Polsko-Chińską Izbą Gospodarczą, Polsko-Portugalską Izbą Gospodarczą etc.

Zapraszamy do lektury i do współpracy!

Nasze namiary:

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. , Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

strona internetowa: www.all-inclusive.com.pl

GSM +48 793 272 543, +36 305 736 662

fax +48 22 427 50 44

Media Sol ALL INCLUSIVE
ul.
Żegańska 24e m. 13
04-713 Warszawa


Redakcja All Inclusive:

Michał Domański

Redaktor Naczelny

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.


Magazin’s profile:

  • The one and only travel magazine on the Polish market, which is prepared especially for demanding travellers. The articles are mostly about luxurious destinations, exotic places, adventure tourism, recreation, culture and fashion. Our aim is to give the readers full satisfaction and ensure them that what they get is prepared for their high needs and demands.
  • Although it is free of charge, All Inclusive can boast of outstanding foto and text quality, which makes it a precious, prestigueous travel magazine, acknowledged not only by average readers but also by professionals working in tourism.
  • All Inclusive offers various advertising opportunities for companies involved in travel and leisure business or related segments. It is also a perfect promotional channel for premium and exclusive products.

Unique, targeted distribution channels:

  • Thanks to its unique and targeted distributional network All Inclusive reaches professionals and public clientele at the same time, which – besides recalling the interest of the targeted readers – also enables the advertisers to obtain business partners from Poland.

A part of the copies of each issue are sent to:

  • the presidents of all travel companies which are the members of the Polish Chamber of Tourism (PIT), the presidents of all travel companies which are the members of the Chamber of Tourism of the Republic of Poland (ITRP),
  • the presidents of the companies specialized in MICE groups, the presidents of all companies from Stock Exchange in Warsaw,
  • the presidents of all the underwriters from the Polish Chamber of Insurance (PIU),
  • the members of the Polish Government,
  • the Polish Parliament and the Polish members of the European Parliament,
  • the presidents of the firms which are the members of the Polish-Spanish, Polish-Portuguese, Polish-Chinese and Polish-Scandinavian Chambers of Commerce,
  • the presidents, managers and decision makers of the most important companies in Poland.

Reader`s profile:

  • Age: between 25–49 years.
  • Position: decision makers, chairman, private investor, director, manager, minister of the goverment, MP, etc.
  • Customer status: „A” class, with much higher income than the average, having interest in travelling and spending their free time in luxurious conditions. All Inclusive adresses an exclusive target group which is difficult to reach by traditional travel magazines. These people are very labor-stretched, that is why they chose to spend their limited free time in luxurious conditions or in exotic places, with programmes fitted especially for their needs. They are used to quality branded products and they don’t hesitate to pay for high standard offers. They have about 3 or 4 trips a year, and in addition they often go abroad for city breaks in exclusive hotels in Poland or other European countries.

Editorial data:

  • Year: IX.
  • Periodicity: 4 times a year.
  • Number of copies printed: 18.000.
  • Price: free of charge.
  • Distribution: through special network.
  • Publisher: Media Sol Michal Domanski
  • Printhouse: KRA-BOX

Contact details:

e-mail:   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

web site: www.all-inclusive.com.pl

GSM +48 793 272 543, +36 305 736 662

fax +48 22 427 50 44

Editorial office:

Media Sol

ALL INCLUSIVE

24e Żegańska Str. apt. 13
04-713 Warsaw
Poland

Michał Domański

Chief editor
e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. ,

Artykuły wybrane losowo

Turystyka aktywna na Wyspach Kanaryjskich

JOANNA CYBULSKA-MIKA
www.wyspy-szczesliwe.pl

<< Wyspy Kanaryjskie najczęściej kojarzą się z błogim wylegiwaniem się pod palmą na wspaniałej, przez cały rok skąpanej w słońcu plaży czy z drinkiem w ręku przy basenie eleganckiego hotelu. Jednak region ten oferuje także niezliczone możliwości dla osób pragnących podczas urlopu zażywać więcej ruchu i poszukiwać nowych wrażeń. Wycieczka statkiem na spotkanie z delfinami, zdobywanie wulkanów pieszo czy na rowerze, ujarzmianie oceanu i wiatru, eksploracja wąwozów i wawrzynowych lasów to tylko kilka z wybranych tutejszych atrakcji dla miłośników turystyki kwalifikowanej. >>

Osoba lubiąca aktywny wypoczynek poczuje się na tym hiszpańskim archipelagu jak ryba w wodzie. Na wybrzeżu zimą temperatury w ciągu dnia rzadko spadają poniżej 20°C, a w lecie nieczęsto przekraczają 29°C, więc na wyspach swój ulubiony sport można uprawiać na świeżym powietrzu o każdej porze roku. Sami Kanaryjczycy wysoko cenią kulturę fizyczną i posiadają doskonałą infrastrukturę do dbania o swoją kondycję. Centra sportowo-rekreacyjne znajdziemy nawet w niewielkich miastach, powszechnie dostępne są sprzęty do ćwiczeń i boiska do gry w piłkę nożną czy siatkówkę, wytyczono również liczne oznakowane szlaki piesze i dla rowerów górskich, a kluby turystyki organizują trekkingi z wykwalifikowanymi przewodnikami. Bardzo dużą popularnością cieszy się tutaj lucha canaria (zapasy kanaryjskie), nadal naucza się też wymagającego dużej sprawności skoku pasterza – salto de pastor – z użyciem długiego kija. Dawniej stanowił on sposób na przekraczanie wąwozów.

Więcej…

Wiele twarzy Panamy

1__Playa_San_Blas1.jpg

Rajska wysepka w archipelagu San Blas

©VISITPANAMA.COM

Mariusz Kozak-Zagozda


Według jednych teorii nazwa kraju pochodzi z języka Indian Cueva i znaczy „miejsce obfitości ryb”, zgodnie z innymi tłumaczy się ją na „obfitość motyli”. Najlepiej opisują go jednak słowa jednego z bohaterów powieści „Krawiec z Panamy”, autorstwa Anglika Johna le Carré: „Mamy wszystko, czego Bóg potrzebował, by stworzyć raj: żyzne ziemie, plaże, góry, dziką przyrodę, co krok drzewa pełne owoców, a wokół wspaniałych ludzi”. Jeśli więc macie przed oczami wizję idealnych tropików, najprawdopodobniej myślicie właśnie o Panamie.

Więcej…

Sycylia od kuchni

Stragany na uliczce w Palermo uginają się od świeżych warzyw
food-and-wine-palermo-street-markets

© WWW.SICILY.CO.UK

Dominika Friedrich

www.sycyliabocznymidrogami.pl


Sycylia należy do tzw. Mezzogiorno, południowych regionów Włoch. To najbardziej odległy od kontynentalnej Europy zakątek kraju, oddzielony od niej Cieśniną Mesyńską, i najbliższy reszcie świata. Trójkątny ląd otaczają trzy morza – Jońskie, Tyrreńskie i Śródziemne.

Więcej…