Ryanair, linia lotnicza nr 1 w Polsce, dziś (15 marca) opublikowała lutowe statystyki. Dane potwierdzają, iż Ryanair jest liderem pod wzgędem obsługi klienta wśród linii lotniczych w Europie.
- Punktualność 86% z prawie 48.000 lotów
- Tylko 2 reklamacje na 1000 pasażerów
- Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 3000 pasażerów
- Odpowiedzi na 99% reklamacji udzielono w ciągu 7 dni
Kenny Jacobs z Ryanaira powiedział:
“Ryanair przewiózł w styczniu 8,6 miliona pasażerów. Punktualność naszych lotów (z prawie 48.000) wyniosła 86%. W ramach realizacji programu „Always Getting Better” klienci Ryanaira korzystają z nowych udogodnień oraz najtańszych lotów.”
Luty |
2017 |
2018 |
punktualność lotów |
90% |
86%* |
ilość reklamacji na 1000 pasażerów |
1.8 |
1.9 |
ilość reklamacji dot. bagażu na 1000 pasażerów |
0.54 |
0.37 |
odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni |
99% |
99% |
*89% z wyłączeniem 26- 28 lutego, okresu z silnymi opadami śniegu