Ryanair, linia lotnicza nr 1 w Polsce, dziś (15 marca) opublikowała lutowe statystyki. Dane potwierdzają, iż Ryanair jest liderem pod wzgędem obsługi klienta wśród linii lotniczych w Europie.

 

  • Punktualność 86% z prawie 48.000 lotów
  • Tylko 2 reklamacje na 1000 pasażerów
  • Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 3000 pasażerów
  • Odpowiedzi na 99% reklamacji udzielono w ciągu 7 dni  

 

Kenny Jacobs z Ryanaira powiedział:

“Ryanair przewiózł w styczniu 8,6 miliona pasażerów. Punktualność naszych lotów (z prawie 48.000) wyniosła 86%. W ramach realizacji programu „Always Getting Better” klienci Ryanaira korzystają z nowych udogodnień oraz najtańszych lotów.

 

 

Luty

2017

2018

punktualność lotów

90%

86%*

ilość reklamacji na 1000 pasażerów

1.8

1.9

ilość reklamacji dot. bagażu na 1000 pasażerów

0.54

0.37

odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni

99%

99%

                                  

*89% z wyłączeniem 26- 28 lutego, okresu z silnymi opadami śniegu