Ryanair, linia lotnicza nr 1 w Polsce, dziś (10 kwietnia) opublikowała marcowe statystyki. Dane potwierdzają, iż Ryanair jest liderem pod wzgędem obsługi klienta wśród linii lotniczych w Europie.
- Punktualność 84% z ponad 50.000 lotów
- Tylko 3 reklamacje na 1000 pasażerów
- Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 1000 pasażerów
- Odpowiedzi na 99% reklamacji udzielono w ciągu 7 dni
Kenny Jacobs z Ryanaira powiedział:
“Ryanair przewiózł w marcu 10 milionów pasażerów. Punktualność naszych lotów (z ponad 50.000) wyniosła 84%, głównie z uwagi na opady śniegu w Europie oraz strajki francuskich kontrolerów lotniczych ATC. W ramach realizacji programu „Always Getting Better” klienci Ryanaira korzystają z nowych udogodnień oraz najtańszych lotów.”
Marzec |
2017 |
2018 |
punktualność lotów |
90% |
84% |
ilość reklamacji na 1000 pasażerów |
2,28 |
3,42 |
ilość reklamacji dot. bagażu na 1000 pasażerów |
0,50 |
0,87 |
odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni |
99% |
99% |