Ryanair, linia lotnicza nr 1 w Polsce, dziś (10 kwietnia) opublikowała marcowe statystyki. Dane potwierdzają, iż Ryanair jest liderem pod wzgędem obsługi klienta wśród linii lotniczych w Europie.

  • Punktualność 84% z ponad 50.000 lotów
  • Tylko 3 reklamacje na 1000 pasażerów
  • Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 1000 pasażerów
  • Odpowiedzi na 99% reklamacji udzielono w ciągu 7 dni  

 

Kenny Jacobs z Ryanaira powiedział:

“Ryanair przewiózł w marcu 10 milionów pasażerów. Punktualność naszych lotów (z ponad 50.000) wyniosła 84%, głównie z uwagi na opady śniegu w Europie oraz strajki francuskich kontrolerów lotniczych ATC. W ramach realizacji programu „Always Getting Better” klienci Ryanaira korzystają z nowych udogodnień oraz najtańszych lotów.

 

 

Marzec

2017

2018

punktualność lotów

90%

84%

ilość reklamacji na 1000 pasażerów

2,28

3,42

ilość reklamacji dot. bagażu na 1000 pasażerów

0,50

0,87

odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni

99%

99%