Ryanair, dziś (4 listopada) opublikował październikowe statystyki w zakresie obsługi klienta:
- Punktualność Ryanaira wyniosła 97%
Ryanair opublikował także październikowe wyniki ankiety ‘Rate My Flight’, w których 91% z prawie 45.000 respondentów oceniło swój lot “doskonale/bardzo dobrze/dobrze”, pasażerowie wysoko ocenili załogę pokładową (94%), serwis na pokładzie (92%), proces wejścia na pokład (88%) oraz wybór posiłków i napoji (86%).
Październik – Rate My Flight | Doskonale/Bardzo dobrze/dobrze |
Ogólne wrażenie | 91% |
załoga pokładowa | 94% |
serwis na pokładzie | 92% |
Wybór posiłków i napoji | 88% |
proces wejścia na pokład | 86% |
Dara Brady z Ryanaira powiedziała:
“Linie lotnicze Grupy Ryanair przewiozły w październiku 4,1 miliona pasażerów, a nasza punktualność wyniosła 97%.
Cieszymy się, że aż 91% pasażerów z prawie 45.000 respondentów ankiety „Rate my flight” oceniło październikową podróż Ryanairem „doskonale/bardzo dobrze/dobrze”. Aplikacja „Rate my flight” pozwala ocenić poszczególne aspekty w realnym czasie zaraz po wylądowaniu. Bardzo dziękujemy za wszystkie oceny, które są dla podstawą do stałej poprawy jakosci”
Opinie naszych pasażerów są dla szczególnie ważne w czasie pandemii, kiedy stale monitorujemy skuteczność naszych nowych zasad lotów w reżimie sanitarnym i wspólnie z naszymi pracownikamu dbamy o to, aby były one przestrzegane.”