Ryanair, dziś (4 listopada) opublikował październikowe statystyki w zakresie obsługi klienta:

  • Punktualność Ryanaira wyniosła 97%

Ryanair opublikował także październikowe wyniki ankiety ‘Rate My Flight’, w których 91% z prawie 45.000 respondentów oceniło swój lot “doskonale/bardzo dobrze/dobrze”, pasażerowie wysoko ocenili załogę pokładową (94%), serwis na pokładzie (92%), proces wejścia na pokład (88%) oraz wybór posiłków i napoji (86%).

Październik – Rate My Flight Doskonale/Bardzo dobrze/dobrze
Ogólne wrażenie 91%
załoga pokładowa 94%
serwis na pokładzie 92%
Wybór posiłków i napoji 88%
proces wejścia na pokład 86%

 

Dara Brady z Ryanaira powiedziała:

“Linie lotnicze Grupy Ryanair przewiozły w październiku 4,1 miliona pasażerów, a nasza punktualność wyniosła 97%. 

Cieszymy się, że aż 91% pasażerów z prawie 45.000 respondentów ankiety „Rate my flight” oceniło październikową podróż Ryanairem „doskonale/bardzo dobrze/dobrze”. Aplikacja „Rate my flight” pozwala ocenić poszczególne aspekty w realnym czasie zaraz po wylądowaniu. Bardzo dziękujemy za wszystkie oceny, które są dla podstawą do stałej poprawy jakosci” 

Opinie naszych pasażerów są dla szczególnie ważne  w czasie pandemii, kiedy stale monitorujemy skuteczność naszych nowych zasad lotów w reżimie sanitarnym i wspólnie z naszymi pracownikamu dbamy o to, aby były one przestrzegane.”