Ryanair, linia lotnicza nr 1 w Polsce, dziś opublikowała styczniowe statystyki. Dane potwierdzają, iż Ryanair jest liderem pod wzgędem obsługi klienta wśród linii lotniczych w Europie.
- Punktualność 87% na 54.000 lotów (loty w styczniu na czas +1%)
- Tylko 3 reklamacje na 1000 pasażerów
- Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 3000 pasażerów
- Odpowiedzi na 99% reklamacji udzielono w ciągu 7 dni
Kenny Jacobs z Ryanaira powiedział:
“Ryanair przewiózł w styczniu 9,3 miliona pasażerów. Punktualność naszych lotów (z ponad 54.000) wyniosła 87% (wzrost o jeden punkt procentowy w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej). W ramach realizacji programu „Always Getting Better” klienci Ryanaira korzystają z nowych udogodnień oraz najtańszych lotów.”
Styczeń |
2017 |
2018 |
punktualność lotów |
86% |
87%* |
ilość reklamacji na 1000 pasażerów |
2.15 |
3.03 |
ilość reklamacji dot. bagażu na 1000 pasażerów |
0.67 |
0.39 |
odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni |
99% |
99% |