Ryanair, linia lotnicza nr 1 w Polsce, dziś opublikowała styczniowe statystyki. Dane potwierdzają, iż Ryanair jest liderem pod wzgędem obsługi klienta wśród linii lotniczych w Europie.

 

  • Punktualność 87% na 54.000 lotów (loty w styczniu na czas +1%)
  • Tylko 3 reklamacje na 1000 pasażerów
  • Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 3000 pasażerów
  • Odpowiedzi na 99% reklamacji udzielono w ciągu 7 dni  

 

Kenny Jacobs z Ryanaira powiedział:

 

“Ryanair przewiózł w styczniu 9,3 miliona pasażerów. Punktualność naszych lotów (z ponad 54.000) wyniosła 87% (wzrost o jeden punkt procentowy w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej). W ramach realizacji programu „Always Getting Better” klienci Ryanaira korzystają z nowych udogodnień oraz najtańszych lotów.”

 

Styczeń

2017

2018

punktualność lotów

86%

87%*

ilość reklamacji na 1000 pasażerów

2.15

3.03

ilość reklamacji dot. bagażu na 1000 pasażerów

0.67

0.39

odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni

99%

99%