Funkcje sztucznej inteligencji w branży turystycznej zostaną wprowadzone na platformę technologiczną Sabre w celu personalizacji podróży. Postępy osiągnięte w ramach strategicznego partnerstwa pomiędzy Sabre i Google Innovation Framework, mają tworzyć przyszłość podróży.

Sabre wiodąca firma programistyczna i technologiczna, która napędza światową branżę turystyczną, ogłosiła, że Sabre i Google opracowują pierwszą w branży podróżniczej platformę technologiczną opartą na sztucznej inteligencji (AI). Technologia, znana jako Sabre Travel AI, jest nasycona najnowocześniejszą formą sztucznej inteligencji Google i zaawansowanymi możliwościami uczenia maszynowego. Ma ona pomóc klientom w szybszym dostarczaniu trafnych i spersonalizowanych treści oraz materiałów, które lepiej spełniają wymagania współczesnego podróżnika i stworzą większe możliwości wzrostu przychodów i marży. Firma integruje Sabre Travel AI z niektórymi produktami w swoim istniejącym portfolio, planując wprowadzić je na rynek na początku 2021 roku.

„Sabre Travel AI zmienia zasady gry. Jesteśmy dumni, że współpracujemy z Google przy tworzeniu technologii, które będą starać się na nowo zdefiniować sposób prowadzenia działalności przez biura podróży i przekształcić wnioski z analiz w powtarzalne, skalowalne operacje. Rozwój Sabre Travel AI to kamień milowy w naszej transformacji technologicznej i znaczący krok w kierunku realizacji wizji spersonalizowanej sprzedaży na rok 2025” – tłumaczy Sundar Narasimhan, prezes Sabre Labs. „Tworząc Sabre Travel AI, przebudowujemy naszą platformę na natywną dla chmury technologię opartą na danych, którą można zintegrować z istniejącymi i przyszłymi produktami Sabre. Łączymy infrastrukturę Google Cloud, sztuczną inteligencję i możliwości uczenia maszynowego z dogłębną wiedzą Sabre w dziedzinie podróżowania. Wszystko po to, aby tworzyć rozwiązania nie tylko następnej, ale także kolejnej generacji, które naszym zdaniem są inteligentniejsze, szybsze i bardziej opłacalne – jedyne w swoim rodzaju w podróży.”

Travel AI: pierwsza w branży innowacja wykorzystująca analizę danych i najnowocześniejszą inteligencję

Sabre Travel AI zapewni postęp technologiczny nowej generacji, który wzbogaci produkty w całym portfolio sprzedaży detalicznej, dystrybucji i realizacji. Sabre Travel AI wykorzystuje rozwiązania Google Cloud AI i zautomatyzowane narzędzia do uczenia maszynowego, które wykrywają, analizują i przewidują zachowania konsumentów – wykorzystując informacje o zakupach w czasie rzeczywistym i zaawansowane statystyki biznesowe dotyczące podróży.

Ta przełomowa innowacja ma umożliwić liniom lotniczym, agencjom, korporacjom, hotelarzom i innym partnerom turystycznym przeniesienie ich strategii sprzedaży detalicznej i cyfrowej obsługi klienta na wyższy poziom. Dostarczając właściwą ofertę we właściwym czasie, we wszystkich odpowiednich kanałach, będą oni w stanie zapewnić podróżnym dostosowaną do ich potrzeb personalizację, która powinna zwiększyć współczynniki konwersji i budować lojalność podróżnych. Oprócz sprzedaży detalicznej, klienci będą mogli realizować strategie dystrybucji we wszystkich kanałach przy użyciu tego samego, ujednoliconego podejścia. Ponadto, będą mogli wdrażać rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji podróży na lotniskach lub w aplikacjach mobilnych, aby lepiej służyć podróżnym. Więcej informacji na temat tych możliwości można znaleźć pod adresem http://your.sabre.com/SabreTravelAI.

 

W przyszłości klienci Sabre będą mogli bezproblemowo zintegrować własne, autorskie rozwiązania z nową sztuczną inteligencją firmy, w celu stworzenia prawdziwego zróżnicowania na rynku. Sabre Travel AI zapewni dostęp do opartych na chmurze, zaawansowanych narzędzi technologicznych, aby pomóc w przygotowywaniu i przechowywaniu zestawów danych, rozszerzaniu ich o własne bazy danych klientów lub bazy danych innych firm. Ponadto, umożliwi szybkie testowanie i uczenie się dzięki platformom eksperymentalnym, opracowywanie i wdrażanie własnych modeli uczenia maszynowego, zrozumienie wydajności modelu oraz szybkie optymalizowanie i wdrażanie nowych rozwiązania w skalowalnym środowisku. Sabre Travel AI pomoże przyspieszyć cyfrową transformację organizacji poprzez opracowywanie krytycznych produktów i rozwiązań skoncentrowanych na obecnych i przyszłych potrzebach klientów. Firma oświadczyła również, że jej partnerzy strategiczni nie będą mieli prawa dostępu, ani możliwości korzystania z danych firmy oraz jej klientów. Dane znajdujące się w Google Cloud, są zarządzane przez firmę.

Tworzenie przyszłości podróży: współpraca z Google Cloud w celu przyspieszenia innowacji

Sabre i Google Cloud połączyły siły w styczniu 2020 r., aby wyznaczyć, opracować i wdrożyć funkcje, które poprawią ekosystem podróży. Sabre Travel AI jest efektem tej współpracy, a z czasem firma planuje zintegrować swoją inteligentną i skalowalną technologię z szerokim zakresem wielokanałowej oferty sprzedaży detalicznej, dystrybucji i realizacji Sabre.

„Od początku naszej strategicznej relacji z firmą Sabre, jednym z naszych celów było połączenie talentu i technologii obu naszych firm, aby stworzyć przyszłość podróży” – powiedział Rob Enslin, prezes Google Cloud. „Sabre Travel AI doskonale odzwierciedla strategiczną wizję Google Cloud, polegającą na ścisłej współpracy z liderami branżowymi w celu wykorzystania innowacyjnych technologii Google Cloud do przekształcania i tworzenia nowatorskich rozwiązań w branży. Mamy nadzieję, że Sabre Travel AI będzie pierwszym z wielu pomysłów powstałych w wyniku naszej współpracy”.

Sabre opiera się na fundamentalnych, sprawdzonych produktach, takich jak dynamiczna dostępność i ceny urządzeń pomocniczych, już przy użyciu modeli ML. Dzięki partnerstwu z Google, Sabre planuje nadal wprowadzać kolejne innowacje przy użyciu Sabre Travel AI i wnieść na rynek więcej nowych możliwości sprzedaży detalicznej na początku 2021 roku.

O Sabre Corporation

Sabre Corporation to wiodąca firma zajmująca się oprogramowaniem i technologią, która napędza światową branżę turystyczną. Obsługuje szeroką gamę firm turystycznych, w tym linie lotnicze, hotelarzy, biura podróży i innych dostawców. Firma zapewnia rozwiązania w zakresie sprzedaży detalicznej, dystrybucji i realizacji zamówień, które pomagają jej klientom działać wydajniej, zwiększać przychody i oferować spersonalizowane doświadczenia podróżnym. Za pośrednictwem swoich rozwiązań Sabre łączy dostawców usług turystycznych z nabywcami z całego świata. Platforma technologiczna Sabre zarządza rocznymi wydatkami na podróże o wartości ponad 260 miliardów dolarów. Firma Sabre z siedzibą w Southlake w Teksasie w USA obsługuje klientów w ponad 160 krajach na całym świecie, w tym również w Polsce. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.sabre.com.