Już 20 marca, w ramach Meetings Week Poland 2014, kolejne szkolenie MPI Poland Club! Tym razem tematem będą nowoczesne technologie w zarządzaniu spotkaniami.

 

Zarządzając wydarzeniami powinniśmy szukać wsparcia w nowych technologiach. Zapanowanie nad ogromem informacji, planów, ustaleń, zmian jest uciążliwe i powoduje, że często odkładamy sprawy na później. Na szczęście istnieje całe mnóstwo aplikacji i narzędzi online, które wspierają i ułatwiają zarządzanie projektem takim jak event: basecamp, systemy rejestracji i zarządzania uczestnikami, a przede wszystkim liczne aplikacje komputerowe i mobilne. Stopniowo stają się one nieodłączną częścią eventu zapewniającą uczestnikom m.in. dostęp do potrzebnych informacji. Podczas szkolenia postaramy się zaprezentować przegląd technik, którymi można się posiłkować przy planowaniu organizacji eventów oraz bliżej omówić te najbardziej obiecujące.

Pierwszą część szkolenia poprowadzi Corbin Ball, utytułowany i ceniony na całym świecie mówca, konsultant i pisarz – popularyzator technologii pozwalających na zwiększanie wydajności i oszczędzanie czasu pracy. Corbin od 20 lat prowadzi międzynarodowe spotkania dotyczące technologii i słynie z tego, że skomplikowane tematy potrafi przedstawiać w sposób zrozumiały i zabawny. Jego artykuły pojawiały się setkach tytułów prasowych na całym świecie. Współpracuje z licznymi hotelami, firmami, biurami kongresów i stowarzyszeniami na 5 kontynentach pomagając im w jak najwydajniejszym wykorzystywaniu technologii. W roku 2012 Corbin został uznany przez magazyn „Successful Meetings” za jednego z 25 najbardziej wpływowych ludzi w przemyśle spotkań, wyróżnienie to otrzymał wcześniej już czterokrotnie. Jest związany z wieloma stowarzyszeniami branżowymi, takimi jak: MPI, ICCA, PCMA, CIC oraz stowarzyszeniami zrzeszającymi speakerów w USA i na całym świecie.

 

Druga część szkolenia będzie miała charakter warsztatowy. Uczestnicy spotkania będą mogli bliżej przyglądnąć się narzędziom i technikom, które można wykorzystywać w codziennej pracy dla poprawy wydajności i planowania zadań w czasie.

 

Program:

09:00 – 11:00      Walne Zebranie Członków MPI Poland (tylko dla członków)

10:30 – 11:00      Rejestracja uczestników na konferencję, powitalna kawa

11:00                     Rozpoczęcie konferencji

11:10 – 13:00      Wykład wprowadzający. Nowoczesne technologie: Corbin Ball

13:00 – 14:00      Lunch

14:00 – 14:40      Zarządzanie eventem. Case study: Tomasz Kuryło, Basecamp

14:40 – 15:20      Systemy zarządzania uczestnikami – jakie dają korzyści? Case study: Tomasz Chrościechowski, Conrego,

15:20 – 16:00      Aplikacja eventowa – jakie daje możliwości? Case Study: GCBeVENT

16:00 – 16:15      Prezentacja: Dlaczego MPI?

16:15                     Podsumowanie i zakończenie spotkania. Przerwa kawowa.

 

Zarejestruj się już dziś na: http://meetingsweek.pl/rejestracja.