Grupa eSky – serwis turystyczny online działający w Polsce, na rynkach Europy Środkowo–Wschodniej oraz w Ameryce Południowej – nawiązał współpracę promocyjną z siecią sklepów wolnocłowych, należących do Lagardère Duty Free. Promocja będzie prowadzona w prawie 30 sklepach takich konceptów, jak Aelia Duty Free, Aelia Beauty, The Fashion Gallery, The Fashion Place oraz Toys Store zlokalizowanych na 9 największych lotniskach w Polsce. Podróżujący, którzy dokonali zakupu biletów lotniczych w serwisie eSky.pl, będą mogli skorzystać z dedykowanych rabatów na zakup najpopularniejszych marek perfum, biżuterii czy luksusowych marek odzieżowych z portfolio grupy Lagardère. Dodatkowo, w ramach współpracy klienci sklepów Aelia Duty Free otrzymają także rabat przy rezerwowaniu biletów lotniczych na portalu eSky. Kampania potrwa do 28 sierpnia 2018 roku.

Zbliżający się sezon urlopowy to wzmożony ruch na największych polskich lotniskach. Współpraca co-brandowa Grupy eSky z Lagardère Duty Free (właścicielem m.in. sieci sklepów Aelia Duty Free zlokalizowanych na lotniskach) to korzyści zarówno dla klientów sklepów wolnocłowych, jak i dla podróżnych kupujących bilety za pośrednictwem portalu eSky.pl. Na tych pierwszych czeka specjalnie utworzona strona internetowa, na której wystarczy podać adres e-mail i specjalny kod zniżkowy, aby zarezerwować bilet lotniczy taniej o 20 złotych. Użytkownicy serwisu eSky.pl otrzymają zaś dedykowany rabat na zakupy udzielany na podstawie potwierdzenia zakupu biletu.

 

Z myślą o podróżujących dokonujących zakupów w wolnocłowych sklepach Aelia, powstał także Poradnik dla Podróżnych dostępny na stronie https://www.esky.pl/porady-dla-podroznych. Zainteresowani znajdą tam odpowiedzi na wszystkie najważniejsze pytania – gdzie znajdują się sklepy wolnocłowe, jakie produkty można w nich znaleźć czy jak wykorzystać swój indywidualny rabat.

O akcji promocyjnej podróżnym będą przypominać spoty reklamowe zamieszczone na wybranych lotniskach Podróżuj taniej z eSky, torebki zakupowe z logo eSky, newslettery oraz geotargetowane posty w social mediach.

Zbliża się czas długo wyczekiwanych wyjazdów wiosennych, urlopów i zagranicznych wycieczek. Czekając na odprawę czy przesiadkę na kolejny lot, podróżni często odwiedzają sklepy wolnocłowe, by kupić kosmetyki, perfumy, alkohole, potrzebne w podróży drobiazgi, a także prezenty i pamiątki. Dzięki nawiązanej współpracy eSky i Aelia Duty Free, możemy zaproponować im zakupy w atrakcyjnych, niższych cenach, a także zniżkę na kolejny bilet lotniczy kupiony w serwisie eSky.pl. Współpraca Grupy eSky z Lagardère Duty Free to doskonały przykład kampanii co-brandowej, dzięki której klienci obu stron zyskują dodatkowe korzyści, a ich podróż stanie się przyjemniejsza. – mówi Tomasz Kaczmarek, Marketing Manager Central-Western Europe z eSky Group.