#nakażdąprzygodę – nowy spot Jack Wolfskin z Martyną Wojciechowską i Przemkiem Kossakowskim w rolach głównych

Górskie wędrówki, wspinaczka czy pływanie kajakiem ze wschodem słońca w tle – właśnie takie widoki możemy zobaczyć w pierwszym w polskiej historii Jack Wolfskin telewizyjnym spocie reklamowym. Produkcja jest inauguracją najnowszej kampanii wizerunkowej, promowanej hasłem: Jack Wolfskin #nakażdąprzygodę. To też kontynuacja akcji #odkrywajlokalnie, zachęcającej do poznawania zakątków kraju: https://sklep.jack-wolfskin.pl/odkrywajlokalnie

Spot miał swoją premierę w zeszłym tygodniu w stacjach grupy TVN. Występują w nim, po raz pierwszy razem w tego typu produkcji, Martyna Wojciechowska i Przemek Kossakowski: https://sklep.jack-wolfskin.pl/na-kazda-przygode

Jack Wolfskin to nie tylko outdoor

„Chcieliśmy pokazać ideę wilczej przygody w pigułce, która zmotywuje do chwycenia plecaka i ruszenia na szlak, a jednocześnie pokazać, że Jack Wolfskin to nie tylko outdoor. Nasze ubrania, buty i akcesoria świetnie sprawdzą się zarówno podczas wypraw w wymagający teren jak i w miejskiej dżungli” – mówi Adam Balion, brand manager Jack Wolfskin.

Marka mimo że kojarzona przede wszystkim z górskimi wyprawami i tzw. outdoorem z prawdziwego zdarzenia, faktycznie ma w swojej ofercie nie tylko odzież techniczną, ale też bogatą kolekcję miejską, w której znajdziemy codzienne i designerskie ubrania, plecaki czy buty. Ich niezwykle mocną stroną są zastosowane w nich technologie, które, jak twierdzi producent, zarówno chronią przed niepogodą, jak i zapewniają komfort niespotykany w standardowych ubraniach miejskich. To balansowanie pomiędzy miastem i wyprawą na łono natury udało się uchwycić na nagraniu, które epatuje energią motywującą do wyruszenia na własną, niepowtarzalną przygodę – czy to w mieście, czy poza jego granicami.

Wyjątkowy backstage

Dla ekipy Jack Wolfskin kręcenie spotu było trzydniową sesją nagraniową pełną ciężkiej pracy, ale przede wszystkim – jak twierdzą – wspaniałej zabawy. „Czuliśmy się ze sobą naprawdę komfortowo, a atmosfera była fantastyczna, co z pewnością potwierdzą Wilczyca i Wilk Alfa!” – mówi Kaja Szumiło, odpowiedzialna za kwestie wizerunkowe marki.

I rzeczywiście plan filmowy był niestandardowy, bo materiały nagrywano w wielu lokacjach, głównie w otoczeniu dzikiej przyrody. Na koniec nastąpił powrót do miasta, który pozwolił odkryć drugą stronę wilczej twarzy i ująć dwoistość ludzkiej natury. W końcu kochamy lasy, góry i wodę, ale pulsująca życiem aglomeracja to integralna część osobowości wielu z nas.

Więcej szczegółów i zakulisowych smaczków związanych z procesem powstania reklamy będziemy mogli zobaczyć już wkrótce, a póki co zachęcamy do śledzenia Jack Wolfskin w mediach społecznościowych, gdzie można wyruszyć na wspólną wilczą przygodę: https://www.instagram.com/jackwolfskin_pl/