Ryanair, ulubiona tania linia lotnicza Europy, dziś (11 listopada) ogłosiła swoje statystyki za październik, które potwierdzają, że Ryanair jest nadal przewoźnikiem nr 1 w Europie, jeżeli chodzi o obsługę klienta:

• 92% z ponad 50 000 lotów na czas

• Mniej niż 1 skarga na 1 000 pasażerów

• Mniej niż 1 skarga dotycząca bagażu na 2 000 pasażerów

• Odpowiedź na ponad 99% wszystkich skarg w ciągu 7 dni

Robin Kiely z Ryanair powiedział: “Ryanair przewiózł w październiku 8,4 mln pasażerów. 92% lotów odbyło się na czas, jako że nieustannie realizujemy program poprawy obsługi klienta. Wszyscy nasi klienci mogą zabrać drugą mniejszą torbę podręczną na pokład, dokonać szybszej rezerwacji biletu oraz zarejestrować swoje dane na naszej łatwiejszej w obsłudze stronie internetowej i używając naszej nowej aplikacji mobilnej. Pasażerowie mogą używać mobilnych kart pokładowych, jak również korzystać ze swoich urządzeń elektronicznych podczas całego lotu. Ponadto wprowadziliśmy numerowane miejsca i tzw. „ciche loty”, a wszystkie te zmiany oznaczają, że Ryanair dostarcza swoim klientom dużo więcej, niż tylko niskie ceny”

Październik

2013

2014

Loty na czas

91%

92%

Skargi na 1 000 pasażerów

0,64

0,60

Skargi dotyczące bagażu na 1 000 pasażerów

0,39

0,45

Odpowiedzi na skargi w ciągu 7 dni

99%

99%