Od 1 września marka ibis Styles wpływa na terytorium Łotwy! 3-gwiazdkowy ibis Styles Riga, kusi wszystkich wilków morskich do odwiedzenia jego wnętrz. Motyw marynistyczny jest obecny wszędzie, przypominają o nim wielka kotwica w lobby czy grafiki z motywami portu w pokojach. W ten sposób każdy z gości choć przez chwilę będzie mógł poczuć się jak marynarz podczas rejsu!

Marka ibis Styles
Grupa Orbis wprowadza kolejną markę z portfolio Accor do regionu Krajów Bałtyckich. Po otwarciu w tym roku hoteli Mercure Marijampole i Mercure Riga Center, przyszedł czas na ibis Styles Riga. Marka działa w sektorze ekonomicznym, jej znakiem rozpoznawczym jest unikalny design i wyjątkowa opowieść, motyw przewodni kryjący się za każdym obiektem. Na świecie nie ma dwóch tak samo wyglądających hoteli ibis Styles. To, co je łączy, to prostota, interaktywność i jakość świadczonych usług. Sieć oferuje swoim gościom pakiet all-inclusive – śniadania oraz dostęp do Internetu zawsze są wliczane w cenę pokoju.

Wyjątkowy wystrój
Motyw marynistyczny, historia miasta oraz żegluga przewijają się w niemal każdej przestrzeni ibis Styles Riga. Wystrój wnętrz został zainspirowany ruchliwym życiem pobliskiego portu, a ustawiona w lobby ogromna kotwica, czy przypominające wielkie szpule z linami stoły, to tylko niektóre elementy zapraszające do wzięcia udziału w ekscytującej morskiej przygodzie. Ten wyjątkowy klimat został także uchwycony w pokojach, gdzie ściany udekorowane są kolorowymi malowidłami przedstawiającymi panoramę portu. Goście mogą poczuć się jak w latarni morskiej, wjeżdżając na 12. piętro, na którym zlokalizowano hotelową restaurację. Obiekt oferuje 76 w pełni komfortowych pokoi, ponadto mieszczą się w nim trzy sale konferencyjne, o łącznej powierzchni 114 metrów kwadratowych. Podróż tramwajem do Starego Miasta czy dzielnicy biznesowej zajmie nie więcej niż kilka minut. Swoje miejsce znajdą tutaj również amatorzy sportu, gdyż w odległości zaledwie 500 metrów od hotelu mieszczą się: basen, sauna, fitness, SPA, kręgielnia oraz mini golf.

Ryga – portowe miasto
Ryga, która przed laty, była jednym z najważniejszych węzłów komunikacyjnych w tej części Europy, nazywana jest perłą Morza Bałtyckiego. W mieście doskonale zachowały się średniowieczne zabytki i budynki z czasów secesyjnych. Przykładem mogą być przepięknie kamienice w stylu art nouveau, mieszczące dziś ambasady wielu krajów czy wpisane na listę Światowego Dziedzictwa Kulturalnego UNESCO – Stare Miasto. W Rydze, życie tętni całą dobę, jednak najbardziej urokliwie wygląda wieczorem, kiedy w blasku latarni i muzyce z pobliskich kawiarni, można w pełni dostrzec jego piękno. Miasto to połączenie bogatej tradycji nadmorskiego niepowtarzalnego klimatu, a także ciekawych historii. Z uwagi na bliskość od granic Polski, oferowane przez nie atrakcje są na wyciągnięcie ręki dla wszystkich spragnionych wrażeń.

***

ibis Styles to marka hoteli ekonomicznych o wyjątkowych osobowościach i stylach, należąca do Accor, największego światowego operatora hotelowego, obecnego w 92 krajach, z siecią ponad 3 500 hoteli i 160 000 pracowników. Hotele te charakteryzują się różnorodnymi stylami i wszystkie oferują prostotę, komfort, jakość i atmosferę wspólnoty. Zlokalizowane w centrach miast lub w ich pobliżu, wszystkie obiekty posiadają wyjątkowy, modny, relaksujący i zabawny wystrój. Marka wyróżnia się swoim pakietem „all inclusive”, w którego skład wchodzą: pokój, śniadanie w formie nieograniczonego bufetu, dostęp do szybkiego Internetu Wi-Fi i cała gama dodatkowych udogodnień. Obecnie sieć obejmuje 233 hotele
w 21 krajach.

Więcej informacji na ibis.com

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce, oferująca 11 600 pokoi w 62 obiektach zlokalizowanych w 30 miastach w Polsce i 4 w Krajach Bałtyckich. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.
  Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiodący na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.

Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje ponad 3 600 hotelami z 470 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowaną ofertę – od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod marką Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należą – portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.
Accor, jako wiodąca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów swoich 170 000 pracowników hoteli, działających pod markami Accor. Są oni na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniają rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.