Amadeus Selling Platform Connect to jedyna w branży, w pełni internetowa, profesjonalna platforma rezerwacyjna, która nie wymaga lokalnej instalacji i jest doskonale przystosowana do potrzeb klientów biur podróży.
Warszawa, 23 lipca 2014 r.: Firma Amadeus kontynuuje wdrożenia rozwiązania Amadeus Selling Platform Connect – pierwszej w branży, w pełni internetowej platformy rezerwacyjnej, która stanowi nową generację popularnego produktu Amadeus Selling Platform, z którego korzysta wiele biur podróży na całym świecie.
W związku z tym, że potrzeby podróżnych wciąż się zmieniają, a co za tym idzie – również wymagania biur podróży, coraz więcej agentów kontaktuje się ze swoimi klientami poza godzinami pracy w biurze. Amadeus wykorzystał swoją wiedzę technologiczną i przy współpracy z kasjerami lotniczymi stworzył rozwiązanie, które dostosowuje się do zmieniających się wymagań, umożliwiając pracownikom biura podróży spełnienie oczekiwań podróżnych, przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów operacyjnych i wsparcia. Dzięki Amadeus Selling Platform Connect agenci mają dostęp do rezerwacji swoich klientów z dowolnego miejsca na świecie, za pośrednictwem wybranego urządzenia połączonego z internetem. Z platformy można korzystać po wpisaniu linku do przeglądarki internetowej i podaniu ID użytkownika oraz hasła, bez konieczności instalowania jakiegokolwiek oprogramowania na laptopie czy tablecie. Ta unikalna w branży cecha produktu znacząco zwiększa możliwości biznesowe biur podróży. Co więcej, wykorzystanie rezerwacyjnej platformy internetowej
oznacza także, że wszelkie aktualizacje i nowe funkcje są dostępne jednocześnie dla jej wszystkich użytkowników.
Amadeus Selling Platform Connect daje duże możliwości dopasowania narzędzia do indywidualnych potrzeb biura podróży i wymagań danego regionu, zapewniając agentom opcję integracji lokalnej oferty oraz dostęp do różnych pakietów rozwiązania zaprojektowanych tak, aby najbardziej odpowiadały sposobowi ich pracy. Rozwiązanie dostarcza także szereg innowacyjnych funkcji, takich jak m.in. Cryptic Magic – funkcja, która automatycznie tłumaczy komendy, zamieniając je w graficznie zaprezentowane wyniki, a także inne udoskonalenia podnoszące wydajność. Nowy model nawigacji w Amadeus Selling Platform Connect umożliwia bezproblemową interakcję pomiędzy trybem graficznym a tekstowym platformy.
Rozwiązanie jest stopniowo wdrażane w regionach obsługiwanych przez Amadeus. Obecnie korzystają z niego agenci w ponad 20 krajach: w Afryce, Europie Wschodniej, Ameryce Łacińskiej i Ameryce Północnej, a kolejne regiony dołączą do nich już niebawem. Amadeus zapewnia użytkownikom pełne wsparcie w zakresie migracji dotychczas wykorzystywanej platformy do nowej wersji, a także pomaga nowym klientom, którzy chcą dołączyć do grona jej użytkowników.
„Odkąd zaczęliśmy używać Amadeus Selling Platform Connect, jesteśmy bardzo zadowoleni z systemu, który jest niezwykle przyjazny dla użytkownika. Aplikacja internetowa zapewnia naszym agentom dostęp do informacji z dowolnego miejsca i kontakt z klientami w każdej chwili” – komentuje Usha Lama, właściciel Third Eye Travel, San Francisco Bay, USA.
„W przypadku Jos Travel możemy mówić o czasie „przed” i „po” wprowadzeniu Amadeus Selling Platform Connect. Nasze komputery muszą być często formatowane, więc nowe certyfikaty ID należy ponownie tworzyć i rozliczać, nie mówiąc już o problemach związanych z połączeniem… Dzięki nowej aplikacji możemy teraz spokojnie pracować bez żadnych zakłóceń, po prostu używając naszego ID użytkownika i hasła. Co więcej, możemy korzystać z naszych danych do logowania na dowolnym komputerze czy innym urządzeniu” – przyznaje Joseph Wamah, General Manager, Jos Travel in Liberia.
„Nadchodzi czas, kiedy biznes nie jest już tak uzależniony od miejsca (…). Musimy być wśród naszych klientów – nie możemy dłużej siedzieć w jednym miejscu (…). Amadeus pomaga nam to osiągnąć za pomocą takich produktów jak Amadeus Selling Platform Connect, który zapewnia pracownikom biur podróży większą elastyczność pracy poza biurem, możliwość przebywania na spotkaniach z klientami, zdobywania nowych umiejętności oraz dokonywania rezerwacji. Przyszłość wymaga od nas, pracowników biur podróży, dalszego uczenia się, rozwoju i otwartości na nowe rozwiązania. Żyjemy w cyfrowym świecie, który według mnie pokazuje, jak się rozwijamy! – komentuje Gary Oakley, VP of Travel Services, House of Travel in Miami, USA.
„Pomagamy kształtować przyszłość podróżowania, zapewniając naszym klientom rozwiązanie, które jest całkowicie zgodne z ich procesami i może być dostosowane do ich potrzeb biznesowych. Elastyczność aplikacji działającej online otwiera również cały szereg nowych możliwości dla agentów w zakresie mobilności, synchronizacji w całej sieci oraz redukcji kosztów technicznych. Nie możemy się doczekać, kiedy zobaczymy efekty migracji nowego rozwiązania w sieci” – mówi Rudy Daniello, Director Distribution Product Management, Amadeus IT Group.
Informacje o firmie Amadeus
Amadeus to wiodący dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych dla światowej branży turystycznej. Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi itd.), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (korporacje, jak i spółki zarządzające podróżami tzw. travel management companies).
Amadeus zatrudnia około 10 000 pracowników na całym świecie, w placówkach w Madrycie (siedziba główna firmy), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny) oraz w 71 lokalnych Organizacjach Handlowych Amadeus na całym świecie.
Amadeus opiera swoją działalność na modelu biznesowym bazującym na transakcjach. Z końcem 2013 roku (31 grudnia) firma odnotowała zysk w wysokości 3103,7 mln euro oraz EBITDA w wysokości 1188,7 mln euro.
Spółka jest notowana na hiszpańskiej giełdzie pod symbolem „AMS.MC” oraz uwzględniona w indeksie giełdowym IBEX 35.
Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl. Informacje na temat branży turystycznej dostępne są na www.amadeus.com/blog.