Warszawska Organizacja Turystyczna udostępnia spot „Enjoy Winter in Warsaw” zrealizowany w ramach kampanii Warsaw City Break.


Koncepcję i realizację filmu przygotował zespół Poland Concept, członek WOT. Spot stanowi podsumowanie zimowej kampanii Warsaw City Break prowadzonej w Szwecji i stanowi zapis z wizyty zwycięzców świątecznego konkursu przeprowadzonego na rynku szwedzkim „Wygraj weekend w Warszawie”.


Konkurs ten WOT przeprowadził wspólnie z ośrodkiem Polskiej Organizacji Turystycznej w Sztokholmie, a nagrody konkursowe ufundowali członkowie WOT – hotele Bristol, Sofitel i Intercontinental, oraz touroperatorzy Adventure Warsaw, Eat Warsaw i Warsaw Pass.


O Warszawskiej Organizacji Turystycznej


Warszawska Organizacja Turystyczna jest stowarzyszeniem o charakterze publiczno-prywatnym, platformą współpracy i integracji środowiska turystycznego w Warszawie. Członkiem inicjującym powstanie stowarzyszenia było Miasto stołeczne Warszawa. Organizacja prowadzi Warsaw Convention Bureau. Obecnie WOT liczy 63 członków z sektorów: hotele, venues, PCO / tour operatorzy, instytucje kultury i inne.

 

O projekcie Warsaw City Break


Projekt ma na celu budowanie wizerunku Warszawy jako destynacji turystycznej i został zainicjowany w 2015 roku przez przedstawicieli warszawskich hoteli. Dotychczasowe działania obejmowały: zbudowanie landing page’a www.warsawcitybreak.com (strona dostępna obecnie w trzech wersjach językowych: angielskiej, szwedzkiej i niemieckiej), przeprowadzenie kampanii online w UK i Szwecji, mailingi, publikacje w magazynach pokładowych, budowanie komercyjnej oferty zwiedzania Warszawy oraz promocję oferty zwiedzania wśród wystawców TT Warsaw i konferencji obsługiwanych przez Warsaw Convention Bureau.


Film „Enjoy Winter in Warsaw” dostępny jest tutaj

Spot można obejrzeć również na kanale YouTube