Warszawa, 27 października 2014 r. — Firma Travelport, czołowy dostawca rozwiązań do dystrybucji i obsługi płatności oraz innych rozwiązań i technologii dla światowej branży turystycznej, w której roczne obroty wynoszą 7 bilionów USD, świętowała ostatnio dwudziestolecie swojej działalności w Polsce.

W wydarzeniu tym wzięło udział ponad 60  klientów firmy oraz pracownicy jej warszawskiego biura.

Firma Travelport prężnie działała w centrum polskiej branży turystycznej już od otwarcia swojego oddziału w Polsce w 1994 r. Od tego czasu pomogła wielu biurom podróży korzystającym z jej usług w transformacji ich działalności. Celem firmy jest nieustanne przekształcanie branży turystycznej dla swoich klientów. To dzięki najnowszym innowacjom oraz takim rozwiązaniom jak Travelport Smartpoint i  Travelport Rich Content and Branding, biura podróży mogą przeznaczać mniej czasu na przeprowadzanie transakcji, a więcej na sprzedaż i obsługę klienta.

Zespół firmy w Polsce opracował lokalnie i wprowadził na rynek nowe produkty, w tym rozwiązania TripGate i Best Buy Plus, które zwiększają elastyczność, automatyzację i integrację procesów, przynosząc klientom jeszcze większe korzyści.

W celu celebrowania tej rocznicy wspólnie z klientami, stworzona została specjalna strona internetowa poświęcona historii firmy Travelport, zawierająca zdjęcia i wspomnienia klientów oraz pracowników firmy. Jest ona dostępna pod adresem: https://communications.travelport.com/rc/TRAVELPORT/20_lat_w_Polsce
Niektórzy pracownicy firmy Travelport w Polsce pracują w Firmie już ponad dziesięć lat i nawiązali wyjątkowe, długoletnie relacje z klientami takimi jak FRU.PL i Aero.PL — czołowymi polskimi internetowymi biurami podróży, które korzystały z usług firmy przez odpowiednio 7 i 9 lat.

„Mogę śmiało powiedzieć, że nie osiągnęlibyśmy tak wielkiego sukcesu bez firmy Travelport” — powiedział Jarosław Adamski, wiceprezes FRU.PL. „Jej pracownicy to autentyczni entuzjaści elektronicznych rozwiązań dla branży turystycznej i wiarygodni partnerzy. Skuteczne uruchomienie naszego projektu było wynikiem dziesiątek godzin rozmów, szkoleń i cierpliwej pomocy ich sztabu”.
„Miałem przyjemność współpracować z firmą Travelport przez ponad dziewięć lat” — powiedział Dawid Pszeniczka, dyrektor ds. operacyjnych Aero.pl. „W tym czasie nasze relacje były wyjątkowo bliskie dzięki fantastycznym ludziom, którzy tam pracują”.

„Chciałbym skorzystać z tej okazji i pogratulować naszemu zespołowi w Polsce oraz wszystkim pracownikom, którzy wytrwale pracowali nad tym, aby firma Travelport była siłą napędową polskiej branży turystycznej” — powiedział Marcin Pilarski, dyrektor zarządzający w firmie Travelport, odpowiedzialny za region Europy Wschodniej. „Życzenia otrzymane od naszych klientów były ciepłe, osobiste i pełne uznania dla 20 lat naszych osiągnięć. Bardzo się cieszę z tego, że miałem swój osobisty wkład w rozwój firmy w Polsce i czekam na kolejne 20 lat”.

Obchody rocznicy obejmowały mowę powitalną wygłoszoną przez Marcina Pilarskiego, ceremonię wręczenia nagród, krojenie tortu urodzinowego przez dyrektor polskiego oddziału firmy, Aleksandrę Tomaszewską, oraz degustację win pod kierunkiem sommeliera. W wydarzeniu wzięły udział linie Emirates Airlines, które ufundowały dwa bilety do Dubaju. Zwycięzca został wylosowany spośród klientów firmy Travelport.
Zdjęcia z obchodów rocznicy są dostępne pod adresem: http://www.mytravelport-communications.com/rc/TRAVELPORT/tp/obchody_rocznicy/

 

Informacje o firmie Travelport (www.travelport.com)

Travelport to dostawca systemów i technologii dystrybucji i obsługi płatności oraz innych rozwiązań dla wartej 7 bilionów USD światowej branży turystycznej. Firma prowadzi działalność w ponad 170 krajach i zatrudnia ok. 3 400 pracowników. W 2013 r. osiągnęła przychody netto w wysokości 2,1 mld USD. Działalność spółki obejmuje dwa obszary:

–    Travel Commerce Platform — firmowa platforma typu B2B, ułatwiająca czołowym przewoźnikom i innym dostawcom usług turystycznych dotarcie do klientów zarówno online, jak i offline. Platforma zawiera także pionierskie rozwiązanie obsługi płatności typu B2B, które dzięki wykorzystaniu doświadczenia firmy Travelport w branży turystycznej zaspokaja potrzeby pośredników turystycznych w zakresie efektywnego i bezpiecznego rozliczania transakcji.

–    Technology Services — pion usług technologicznych, w ramach którego świadczone są kluczowe usługi informatyczne dla linii lotniczych, m.in. w zakresie obsługi sprzedaży, wystawiania biletów i kontroli odlotów, a także dostarczane są inne rozwiązania pozwalające klientowi skupić się na jego podstawowej działalności i obniżyć koszty.

Travelport ma siedzibę w Langley w Wielkiej Brytanii. Firma zakończyła ostatnio swoją pierwszą ofertę publiczną na nowojorskiej giełdzie papierów wartościowych i jej akcje są notowane pod symbolem „TVPT”.