Grayling rozpoczyna współpracę PR-ową z Chorwacką Wspólnotą Turystyczną (CNTB) na arenie międzynarodowej. Zadaniem agencji będzie zwiększenie świadomości
i pozytywnego postrzegania Chorwacji jako  popularnego kierunku turystycznego.

Zespół Grayling będzie między innymi odpowiedzialny za wkład w zwiększenie liczby turystów odwiedzających Chorwację zarówno w sezonie, jak i poza nim.

Koordynacją działań na arenie międzynarodowej zajmie się niemieckie biuro Grayling, gdyż mieszkańcy tego kraju stanowią największy odsetek turystów przyjeżdżających na wybrzeże Morza Adriatyckiego. Działania promujące Chorwację będą prowadzone przez międzynarodowy zespół ekspertów z Niemiec, Austrii, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Francji, Włoch, Szwecji, Norwegii, Holandii, Polski oraz Stanów Zjednoczonych ze szczególnym uwzględnieniem Nowego Jorku.

„Zdajemy sobie sprawę, że obecnie oferta wyjazdów wakacyjnych jest bardzo bogata i Chorwacja musi konkurować z krajami i kurortami o mocno ugruntowanej pozycji i renomie na turystycznej mapie świata. Dlatego wybór Grayling na naszego globalnego partnera w obszarze PR jest tak istotnym krokiem w budowaniu naszej narodowej marki w przyszłości” – powiedział Ratomir Ivičić, dyrektor Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej.

„Chorwacja to bardzo zróżnicowany kraj posiadający bogate dziedzictwo kulturowe, mający do zaoferowania liczne zabytki, piękne parki narodowe, malownicze góry i plaże, które przez wielu są oceniane jako jedne z najpiękniejszych na świecie. Dlatego też jesteśmy dumni, że możemy pomóc innym poznać zalety tego kraju” – powiedziała Anna Czaplicka, Dyrektor Generalna, Grayling Poland.

W 2013 roku, Grayling był odpowiedzialny za współkoordynację zakończonej sukcesem kampanii „Welcome to Croatia” organizowanej z okazji wejścia Chorwacji do Unii Europejskiej.

O Grayling:
Grayling to wiodąca, globalna sieć firm świadczących usługi w obszarze komunikacji, założona w 1981 roku. Specjalizuje się w tworzeniu, opartych na danych, strategii w obszarze Public Relations, Government Affairs, relacji z inwestorami oraz zarządzania wydarzeniami specjalnymi.

Grayling posiada 54 biura w 26 krajach w Europie, Stanach Zjednoczonych, na Środkowym Wschodzie oraz rejonie Azji i Pacyfiku. Firma wspiera klientów z następujących branż: energetyka, przemysł i ochrona środowiska; branża farmaceutyczna i ochrona zdrowia; technologie, media i telekomunikacja; marki konsumenckie; finanse i usługi dla biznesu; transport i logistyka; sektor publiczny i rządowy.

Strona Grayling Poland: grayling.com
Profil na Facebooku: facebook.com/graylingpoland

Profil Grayling Poland na Twitterze: www.twitter.com/grayling.pl
Kanał YouTube: youtube.com/graylingpoland