Największy w Europie internetowy klub podróży Voyage Privé rozpoczął działalność w Polsce. Dla zarejestrowanych klubowiczów dostępne są wyselekcjonowane oferty 4 i 5 gwiazdkowych hoteli w najlepszej na rynku cenie.

Polska jest szóstym krajem, w którym działa francuska grupa Voyage Privé. W zeszłym roku jej przychody wyniosły 420 mln Euro, a obsłużonych zostało 1 mln klientów.    

Ekskluzywny internetowy klub podróży Voyage Privé specjalizuje się w sprzedaży najwyższej jakości ofert turystycznych opartych na sprawdzonych 4 i 5 gwiazdkowych hotelach. Oferty zawierają często dodatkowe świadczenia, które stanowią wartość dodaną dla klienta. – Sprzedajemy doświadczenie, a nie tylko hotelowy pokój – mówi Alexandre Fontaine, dyrektor generalny grupy Voyage Privé. – Firmę tworzy grupa ekspertów od turystyki, a jej funkcjonowanie oparte jest na nowoczesnym zapleczu technologicznym. Duża część naszych propozycji to pakiety dynamiczne, w których do wybranego hotelu można dopasować dogodny przelot  – dodaje Alexandre Fontaine.

Na polskim rynku firma pozyskała już 160 tys. członków. Jakub Puchałka, dyrektor zarządzający Voyage Privé Polska, określa, że celem firmy jest dostarczenie takiej oferty, która umożliwi pobyt w luksusowych miejscach w bardzo korzystnych cenach. – Polski klient może skorzystać z różnorodnych ofert – od wyjazdów typu city break, przez egzotykę, wypoczynek w basenie Morza Śródziemnego po oferty krajowe w najlepszych obiektach – mówi.

Model flash sales
Voyage Privé działa w systemie flash sales, co oznacza, że oferta dostępna jest w ograniczonym czasie, tj. 7 dni na wyłączność, w najkorzystniejszej na rynku cenie niższej od 30% do 70% od standardowych stawek. Zarejestrowani klubowicze otrzymują dwa razy w tygodniu newslettery z 10-15 wyselekcjonowanymi propozycjami. W koncepcji, na której bazuje działalność grupy Voyage Privé, kluczowe są marketing i technologia zapewniające użytkownikowi najwyższej jakości środowisko internetowe. Zakupu można dokonać poprzez stronę internetową, także w wersji mobilnej oraz dedykowane aplikacje na tablety i smartfony.
W 2014 roku strony grupy Voyage Privé odnotowały duży ruch, a łączna liczba wizyt wyniosła 90 mln. Większość klubowiczów Voyage Privé stanowią osoby w wieku 35-55 lat, które osiągają wysokie dochody i pochodzą z dużych miast. Jak pokazuje doświadczenie grupy to lojalni i stali klienci, którzy podróżują średnio 3 razy w roku.

Rozwój
Voyage Privé to międzynarodowa firma, która została założona w 2006 roku. Jej centrala mieści się w Aix-en-Provence w południowej Francji. Na koniec 2014 roku firma posiadała 14 mln zarejestrowanych członków, a z jej oferty w ubiegłym roku skorzystało 1 mln osób. Aktualnie działa w sześciu krajach: Francji, Hiszpanii, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Brazylii i od połowy ubiegłego roku także w Polsce. Od początku funkcjonowania firmy przychody brutto wzrastały każdego roku średnio o 60%, a liczba klientów o 44%.