Nagrodą jest wyjazd na finał Mistrzostw Świata FIFA™ 2018.

 

  • Hyundai oficjalnym partnerem motoryzacyjnym Mistrzostw Świata FIFA™ 2018

  • Rozpoczął się międzynarodowy konkurs piłkarski marki Hyundai oraz Muzeum Piłki Nożnej FIFA promujący różnorodne sposoby kibicowania na świecie

  • Legendarne gwiazdy piłki nożnej Thierry Henry, Lukas Podolski oraz Cafu zachęcają kibiców do prezentowania swoich sposobów kibicowania ulubionej drużynie  

  • 32 zwycięzców z całego świata zostanie nagrodzonych podwójnym zaproszeniem na mecz finałowy Mistrzostw Świata FIFA™ 2018 w Rosji

  • Hyundai – Oficjalny Partner Mistrzostw Świata FIFA™ 2018 ogłosił Wielki Konkurs Kibiców Piłkarskich. Ambasadorami konkursu są legendy światowego futbolu: Thierry Henry, Lukas Podolski oraz Cafu, którzy przywołując swoje piłkarskie wspomnienia, zachęcają do udziału we wspólnym budowaniu historii kibicowania.    

 

Biorący udział w konkursie, fani piłki nożnej na całym świecie, stają przed okazją uczestnictwa w niepowtarzalnym wydarzeniu, jakim jest finał Mistrzostw Świata FIFA™ 2018 w Rosji.

Zadanie konkursowe polega na zgłoszeniu zdjęcia lub filmu video ukazującego najciekawsze sposoby kibicowania w danym kraju, poprzez dedykowane przedmioty, wspólne slogany, śpiew, taniec itp. Zdjęcie lub materiał video należy zamieścić do 13.05.2018 na stronie konkursowej worldcup.hyundai.com lub w mediach społecznościowych z odpowiednim hashtagiem #myfootballheritage.

Hyundai i FIFA ocenią nadesłane w ramach konkursu propozycje, a następnie wskażą zwycięzców konkursu z 32 krajów, których reprezentacje biorą udział w Mistrzostwach Świata FIFA™ 2018 (po jednym z każdego kraju).

Nagrodą główną w konkursie jest podwójne zaproszenie (wraz z przelotem i zakwaterowaniem) na mecz finałowy, który odbędzie się 15 lipca na stadionie Łużniki. Dodatkowym wyróżnieniem jest prezentacja zwycięskiej propozycji w moskiewskim Hyundai Motorstudio, na ekspozycji przygotowanej we współpracy ze Światowym Muzeum Piłki Nożnej FIFA.

Organizując Wielki Konkurs Kibiców Piłkarskich, Hyundai tworzy unikalną platformę łączącą fanów na całym świecie, wzmacniając tym samym emocje związane z tym globalnym, piłkarskim świętem. Wcześniej, marka zapraszała miłośników piłki nożnej do specjalnych Stref Kibica, w których można było wspólnie obejrzeć mecz i kibicować swojej drużynie.

Tym razem, Hyundai chce zjednoczyć jeszcze większą liczbę fanów wykorzystując dedykowaną stronę i media społecznościowe.      

Hyundai jest oficjalnym partnerem motoryzacyjnym FIFA od 1999 roku, a współpraca marki z organizacją zakończy się w 2022 roku.

Więcej informacji na temat konkursu znajduje się na stronie https://worldcup.hyundai.com/pl/