Oferta ITAKI na sezon ZIMA 2016/17 już w sprzedaży. Liczba rezerwacji jednoznacznie potwierdza  dopasowanie produktu na polski rynek, a poziom sprzedaży przewyższa oczekiwania. Przyszedł więc czas na podsumowanie sezonu ZIMA 2015/16, który właśnie dobiegł końca, także w kalendarium touroperatorów.

 

Tegoroczny wynik za sezon ZIMA 2015/16 (wyloty: listopad – marzec) ITAKA zalicza do bardzo udanych, zarówno pod względem przychodów, jak i ilości obsłużonych klientów. Osiągnięto przychód w wysokości 384 372 435 PLN, co stanowi wzrost o ponad 31% w stosunku do poprzedniego sezonu. Świadczy to nie tylko o ilościowym wzroście sprzedaży lecz także o coraz większym udziale dalekich kierunków i hoteli wysokiej klasy. ZIMA 2015/16 zamknęła się liczbą 111 346 obsłużonych klientów, co stanowi wzrost 15 % w porównaniu z poprzednim sezonem. Sprzedażowi liderzy Zimy 2015/16 to: z dalekich kierunków:  Kuba, Dominikana, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Wyspy Zielonego Przylądka, Tajlandia, Zanzibar i Oman, z kierunków bliższych: Wyspy Kanaryjskie (tu zdecydowanie prowadzi Fuerteventura) i Madera.