Podczas Konkursu Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow 2019 agencja incentive travel United Partners odebrała nagrodę główną w kategorii wysyłka bezpośrednia B2B. Nagrodzono kampanię „Przesyłka z Escobar”.  

Zapakowana w jutowe worki przesyłka zawierała kawę z plantacji w Gwatemali, maleńkie, pieczołowicie zapakowane w lokalną gazetę sadzonki kawowca, oraz rozczulający i pełny pozytywnego przesłania list od plantatora – Timoteo. Historia kryjąca się za przesyłką i detale, które złożyły się na jej wyjątkowy autentyzm poruszyły jury i zaowocowały przyznaniem United Partners „Złotej Strzały”. Akcja była skierowana do stałych klientów agencji i do firm z obszaru new businessu, łącznie do 110 odbiorców. Nagrodę odebrał prezes Cezary Wilemajtys, wraz z teamem odpowiedzialnym za przygotowanie kampanii: Ewą Grabowska i Janem Gadomskim.

 

Wśród firm wyróżnianych w konkursie Golden Arrow znajdują się głównie agencje reklamowe, tym bardziej jest to wyjątkowa nagroda w dorobku agencji incentive travel. United Partners jest znane z kreatywnego i nieszablonowego podejścia do prowadzenia biznesu i ma już na swoim koncie nagrodę Golden Arrow z 2016 roku za kampanię B2B „Casanova w starej Hawanie”, oraz wyróżnienie z 2016 roku w kategorii „Program incentive travel”.