Rusza letnia kampania reklamowa przewoźnika

Eurolot rozpoczyna właśnie kompleksową kampanię reklamową, promującą letnią ofertę połączeń przewoźnika w Polsce i w Europie. Działania promocyjne przewoźnika potrwają ponad 2 miesiące, a główne hasło kampanii to „Miłego Eurolotu!”.

Nowa kampania Eurolotu promuje krajowe połączenia przewoźnika,  pomiędzy głównymi miastami Polski: Gdańskiem a Krakowem, Wrocławiem i Lublinem, Warszawą a Bydgoszczą i Lublinem a Wrocławiem oraz zagraniczne kierunki z polskich regionalnych portów do największych lotnisk w Europie m.in. do Amsterdamu, Helsinek, Zurychu, Paryża, Mediolanu czy Brukseli. Dodatkowo linia chce zapoznać pasażerów z doskonałą ofertą letnią przygotowaną dla tych, którzy jeszcze nie zdecydowali się na wybór miejsca wakacyjnego odpoczynku.

W sezonie letnim Eurolot uruchamia połączenia nad Adriatyk, do chorwackich kurortów – Dubrownika, Zadaru, Splitu  z portów w Warszawie, Poznaniu, Krakowie i Gdańska. Kampania będzie realizowana poprzez regionalne działania ATL, szerokie działania ogólnopolskie i geotargetowane (czyli skoncentrowane na wybranym regionie), kampanie display’owe (wyświetlanie „klikalnych” bannerów na najpopularniejszych portalach podróżniczych i biznesowych) i kontekstowe w Internecie oraz działania e-commerce.

Główne cele nowej kampanii to budowanie rozpoznawalności marki Eurolotu jako dynamicznego i rozwijającego się polskiego przewoźnika oraz  promocja bezpośrednich,  regionalnych  rejsów własnych, które Eurolot wykonuje pod kodem K2. Przekaz w kampanii skoncentruje się na podkreśleniu atrakcyjnej oferty cenowej oraz wymiernych korzyściach dla pasażerów.

Jesteśmy nowoczesną linią lotniczą, świadczącą wysoką jakość usług w bardzo atrakcyjnych i przystępnych cenach. Kampania letnia ma na celu budowanie świadomości istnienia naszych linii lotniczych i przybliżenie naszej oferty potencjalnym pasażerom. Działania reklamowe obejmą wszystkie miasta w Polsce,  z których wykonujemy rejsy oraz będą dodatkowo wsparte szeroką kampanią reklamową on-line oraz działaniami e-commerce – mówi Lidia Kłosowska, Dyrektor Marketingu Eurolotu. W komunikacji podkreślamy zarówno atrakcyjne ceny, jak i korzyści dla pasażerów, które są naszymi atutami. To np. brak dodatkowych opłat, zniżki dla niemowląt i dzieci, bezpośrednie połączenia zagraniczne z głównymi miastami w Polsce. Wierzę, że intensyfikacja komunikacji wpłynie pozytywnie na wizerunek Eurolotu i przyczyni się do wzmocnienia naszej pozycji rynkowej oraz wypromuje podróże z polskich regionów, zarówno te biznesowe, jak i turystyczne  – dodaje Lidia Kłosowska.

Podczas kampanii pojawi się łącznie (m.in. w prasie, Internecie, outdoorze) ponad 200 layoutów z komunikacją poszczególnych tras oraz możliwych połączeń. Podczas kampanii w tzw. kanale ATL (Above The Line) Eurolot pojawi się w sumie z 52 ogłoszeniami w prasie (głównie ogólnopolskie tytuły oraz tytuły regionalne), na 20 billboardach (cityscrolle, frontlighty), 6 siatkach wielkoformatowych, 45 autobusach oraz na dodatkowych nośnikach w regionach (tramwaje, busy).

Za kreację kampanii odpowiada agencja AdHeads. Kampanię on-line realizuje Cube Group, a działania ATL poprowadzi dom mediowy Arena Polska. W zakresie e-commerce Eurolot obsługuje firma Zanox.

 

***

Eurolot działa na rynku od 1996 roku. Od lipca 2011 roku wykonuje własne operacje lotnicze – połączenia pomiędzy głównymi portami regionalnymi w Polsce. W 2012 roku Eurolot rozpoczął realizację strategii łączenia polskich miast z wieloma regionami i największymi miastami Europy. Firma wykonuje także czartery i rejsy na zlecenie innych przewoźników m.in. LOT-u. Przewoźnik operuje na 38 trasach w Polsce i w Europie oraz posiada 11 nowych turbośmigłowych Bombardierów Q400 NextGen. Polska linia jest aktywnym członkiem Stowarzyszenia Linii Lotniczych Regionów Europy (ERA).