Dwie statuetki Business Traveller Awards Poland dla Air France w kategorii Najlepsza Klasa Ekonomiczna Premium oraz Najlepsza Strona Internetowa

 

Francuska linia lotnicza Air France zwyciężyła w konkursie Business Traveller Awards 2016 w kategorii „Najlepsza Klasa Ekonomiczna Premium” oraz „Najlepsza Strona Internetowa Linii Lotniczej”. Natomiast Lotnisko Schiphol w Amsterdamie uznano za „Najlepsze Lotnisko na Świecie”. Linie Lotnicze KLM znalazły się w gronie finalistów w kategoriach „Najlepsza Linia Lotnicza na Długich Dystansach” oraz „Najlepsza Klasa Ekonomiczna na Krótkich Dystansach”. Prestiżowe narody miesięcznika Business Traveller Poland zostały przyznane w Polsce po raz czwarty na podstawie badania przeprowadzonego w reprezentatywnej grupie polskich podróżujących biznesmenów.

 

Premium Economy linii Air France najlepsza w swojej klasie

 

Biznesmeni z Polski docenili Klasę Premium Economy należącą do Air France przyznając jej pierwsze miejsce w kategorii „Najlepsza Klasa Ekonomiczna Premium”. Ankietowani docenili przede wszystkim wysoki komfort lotu oferowany w tej klasie w przystępnej cenie – który ma szczególnie istotne znaczenie na lotach dalekiego zasięgu. Pasażerowie Premium Economy mają do dyspozycji odrębną, przestrzenną kabinę, która zapewniają o 40 % więcej przestrzeni w porównaniu z Klasą Ekonomiczną.

 

Prywatność i swobodę gwarantuje także szeroki fotel (48 cm) oraz odległość między rzędami siedzeń wynosząca aż 97 cm. Warto wspomnieć, że siedzenia odchylają się do 123 stopni i są wyposażone również w regulowany podnóżek i zagłówek. Dzięki specjalnie skonstruowanej obudowie fotela, po całkowitym rozłożeniu oparcia podróżni nie zakłócają przestrzeni współpasażerów. Air France jako jedna z niewielu linii, oferuje ten typ foteli w swojej klasie pośredniej (między Klasą Ekonomiczną a Biznes). Długą podróż lotniczą uprzyjemni wyśmienita francuska kuchnia i wina (pełen posiłek z przystawkami i deserami). Ponadto podróżni w Klasie Premium Economy mogą zabrać ze sobą w cenie biletu 2 sztuki bagażu, każda do 23 kg + bagaż podręczny do 18 kg, a także mają możliwość zebrania 125% mil w programie Flying Blue oraz dodatkowo – aż 320 PLN zwrotu dla firm – członków programu BlueBiz za każdy przelot w obie strony.

 

Najlepsza Strona Internetowa Linii Lotniczej: www.airfrance.pl

 

Strona internetowa należącą do Air France otrzymała w tegorocznym konkursie Business Traveller Poland pierwsze miejsce. Ankietowani docenili przejrzysty układ strony, dzięki któremu bez trudu znajdziemy najbardziej potrzebne informacje: narzędzie do rezerwacji biletów i odprawę online oraz sekcję „twoje rezerwacje” – do sprawdzania i uzupełniania danych najbliższej podróży. Logiczny układ i sprawna nawigacja na stronie pozwala zaplanować podróż od A do Z. Korzystając z sekcji „Twoja podróż krok po kroku” system prowadzi nas przez kolejne fazy przygotowań do wyjazdu udzielając szczegółowych wskazówek na każdym z trzech etapów: „przed wlotem”, „na lotnisku” oraz „w miejscu docelowym”. Od rezerwacji biletu, przygotowania dokumentów, druku karty pokładowej i wywieszek bagażowych, poprzez nadanie bagażu, przejście przez kontrolę i boarding, po wynajem auta, rezerwację hotelu i ubezpieczenie podróży. Natomiast bogata w informacje praktyczne i inspirujące multimedia sekcja „Travel by Air France” dostarczy nam nie tylko praktycznych wskazówek przed wyjazdem ale też podsunie pomysły, gdzie warto polecieć, w zależności od pory roku i naszych preferencji. I tak na przykład fanom zakupów planującym urlop w listopadzie narzędzie proponuje Hongkong, Dubaj i Los Angeles, rodzinom z dziećmi na letnie wakacje – Korsykę i Szkocję, a po relaks i spa w grudniu wysyła nas do Cancun lub Mauritius. Nie bez znaczenia dla użytkowników jest też szata graficzna serwisu – żywa kolorystyka i doskonałej jakości oryginalne zdjęcia, dzięki którym wybierać się w świat jest jeszcze przyjemniej.

 

Najlepsze lotnisko na świecie – Amsterdam Schiphol

 

Lotnisko bazowe linii KLM  – Schiphol Airport – mimo sędziwego wieku (w zeszłym roku obchodził setne urodziny) to jeden z najnowocześniejszych portów lotniczych na świecie, a jednocześnie olbrzymi węzeł komunikacyjny, z którego co roku korzysta ponad 52 miliony pasażerów, w tym ponad połowa przesiada się tu na inny lot.  Schiphol oferuje znacznie więcej niż tylko wygodny tranzyt. To unikatowa przystań, gdzie można zrelaksować się w Spa, odpocząć w parku miejskim, zaszaleć w kasynie, poczytać w bibliotece, a nawet wziąć ślub! Ponadto szeroka oferta sklepowa i gastronomiczna usatysfakcjonuje najbardziej wymagających podróżnych. Ogromną przestrzeń zaprojektowano z myślą o maksymalnym uprzyjemnieniu pasażerom czasu w oczekiwaniu na samolot, a jednocześnie z olbrzymią troską o łatwość poruszania się po lotnisku, na którym trudno się zgubić. To co wyróżnia port to koncepcja jednego terminala i doskonałe oznakowania, dzięki którym podróżni tranzytowi czują się pewnie i bezpiecznie.

 

„Czujemy się zaszczyceni odbierając dwie statuetki dla Air France oraz wyróżnienie dla portu bazowego KLM – lotniska Amsterdam Schiphol. Cieszy nas uznanie polskich biznesmenów, którzy oddali na nas głosy. Udoskonalając nasze produkty uważnie wsłuchujemy się w opinie klientów, szczególnie osób podróżujących po świecie w interesach. Przyznane nagrody dowodzą, że nasze starania przynoszą efekty, biznesmeni z Polski korzystają z naszych usług i nas doceniają. Świadczy o tym fakt, że Klasa Ekonomiczna Premium została uznana za najlepszą na rynku już kolejny raz z rzędu. – powiedział Frantisek Siling, Dyrektor Generalny Air France KLM w Polsce.

 

„Nasze doroczne nagrody to kompas, który wskazuje najlepsze produkty dla tych, którzy liczą na najlepszy serwis.” – mówił podczas gali Robert Grzybowski, wydawca polskiej edycji Business Travellera.