– dostawca globalnej bazy noclegowo – wypoczynkowej intensyfikuje swoją aktywność na polskim rynku turystyczno – rekreacyjnym. Firma nawiązała już współpracę z kluczowymi graczami w branży i kontynuuje ekspansję.

W przyszłym tygodniu lowcostbeds będzie gościem na Międzynarodowych Targach Turystycznych TT Warsaw, by poznać przyszłych partnerów handlowych i nawiązać trwałe relacje biznesowe.
“Bardzo zależy nam na zbudowaniu silnej pozycji na polskim rynku” – komentuje Linda Noskova, menedżer ds. sprzedaży w lowcostbeds. “Mamy polskim agencjom turystycznym do zaoferowania świetny produkt i kompletną usługę, z ponad 250 tysiącami hoteli; operatorzy turystyczni na całym świecie mają zagwarantowany łatwy i szybki dostęp do ofert przez portal internetowy oraz stabilne połączenie XML. Agenci dostają w zamian 15% prowizji, mogą też skorzystać z obniżonych stawek netto” – dodaje Noskova.
 lowcostbeds z siedzibą w Szwajcarii obchodzi właśnie okrągłą dziesiątą rocznicę działalności jako globalna baza noclegowo – wypoczynkowa (bedbank), dostępna w 47 krajach i 13 językach. Założona w 2004 roku, skupia obecnie 38 000 agentów na świecie, gwarantując dostęp do zróżnicowanej i bogatej oferty noclegowo – wypoczynkowej na całym świecie. Począwszy od 5 – gwiazdkowego luksusu po 2 – gwiazdkową prostotę, wszystkie 250 000 hoteli dostępnych jest w najlepszych możliwych cenach i w najatrakcyjniejszych turystycznie miejscach.