MARRIOTT INTERNATIONAL POWOŁUJE  AVIAREPS JAKO SWOJEGO PRZEDSTAWICIELA W POLSCE, CZECHACH, SŁOWACJI, NA WĘGRZECH I W 9 KRAJACH EUROPY POŁUDNIOWEJ

Warszawa, 02 marca 2015
AVIAREPS, światowy lider w reprezentowaniu firm z braży turystycznej, lotniczej i hotelarskiej z 53 biurami w 42 krajach dookoła globu, został wybrany przez Marriott International jako jego przedstawiciel w Polsce, Czechach, Słowacji, na Węgrzech oraz w 9 krajach Europy południowej takich jak Albania, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria, Chorwacja, Czarnogóra, Macedonia, Rumunia, Serbia i Słowenia. Marriott International – wiodąca spółka hotelarska, posiadająca w swoim portfolio 18 marek i ponad 4000 hoteli na świecie, szuka partnera, który umocni pozycję i rozpoznawalność jego marek w krajach Europy centralnej i południowo – wschodniej zarówno wśród podróżujących jak i przedstawicieli branży turystycznej. Jako część kontraktu Aviareps będzie odpowiedzialny za działania marketingowe i sprzedażowe, które przyczynią się do zwiększenia świadomosci marki Marriott International oraz wrozstu sprzedaży noclegów w hotelach na całym świecie.
Jak mówi Oxana Leonenko, Dyrektor Regionalny ds. Sprzedaży Globalnej na Europę Wchodnią, Rosję oraz rynki wschodzące, Marriott International: Portfolio hoteli
i resortów Marriott zawsze i wszędzie ma coś do zaoferowania klientowi. Każda z naszych marek posiada własny, unikalny styl, zapewniający gościom jedyne w swoim rodzaju doświadczenie oparte na ich indywidualnych potrzebach. Jesteśmy przekonani, że AVIAREPS ze swoją szeroką siecią przedstawicielstw i szegółową wiedzą dotyczącą rynków lokalnych, to właściwy partner, który pomoże nam osiągnąć ambitne cele powiększenia udziału w rynku w Europie centralnej i południowo-wschodniej.
Bogate w 4000 obiektów w 78 krajach na całym świecie portfolio hoteli Marriott ma ofertę dla każdego. Niedawne nabycie Protea Hotels – sieci hotelowej z Republiki Południowej Afryki, uczyniło Marriott największą firmą hotelarską na kontynencie afrykańskim z ponad 120 obiekatmi. Pondato w Europie planowane są otwarcia kolejnych obiektów nowej marki Moxy, która jest unikalną, butikową propozpozycją dla młodego pokolenia podróżujących, oferującą nie tylko zaawansowane rozwiązania technologiczne, ale również wysoki standard obsługi za przystępną cenę.
Więcej inforamcji o Marriott International znajdą Państwo na www.marriott.com