Igrzysk Olimpijskich w Krakowie nie będzie, ale jest kolejna okazja, aby promować Polskę – pod koniec sierpnia rozpoczną się w Polsce Mistrzostwa Świata w Piłce Siatkowej Mężczyzn.

Jak informuje marketingmiejsca.com.pl, POT przy okazji wydarzenia sportowego, chce promować polską turystykę m.in. w Irlandii, Włoszech, Hiszpanii, Rosji, Czechach i Ukrainie. Dodatkowo,  członkowie organizacji prowadzą działania na rynkach azjatyckich. Kampania „Polska. Come and find your story” potrwa do końca 2014 r. Działania promocyjne Polski na rynkach zagranicznych odnoszą się do Mistrzostw Świata, ale twórcy spotów chcą przede wszystkim pokazać gospodarzy imprezy, a więc: Katowice, Wrocław, Łódź, Gdańsk, Kraków i Bydgoszcz. Jak wyglądają przygotowania? Jak dowiedziała się redakcja magazynu, Bydgoszcz postawił na reklamy outdoorowe, które obejmą czternaście różnych lokalizacji na terenie miasta. Logotyp Bydgoszczy pojawi się także na biletach komunikacji miejskiej. Gdańsk, poza reklamami zewnętrznymi, zorganizował także konkurs „Zapraszamy do Gdańska”, skierowany do szkół.

Łódź promuje się wspólnie z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej. Czego dotyczy współpraca? Emisja logo, branding miasta, akcje społeczne i emisja spotów promocyjnych w mediach lokalnych i komercyjnych – wyliczają organizatorzy. Jak informuje magazyn,  pozostałe miasta gospodarcze MŚ nie poinformowały o swoich działaniach promocyjnych.