Marta Glinka, dotychczas związana z firmą CEDC, objęła stanowisko dyrektora marketingu linii lotniczych LOT. Jak czytamy w materiałach firmy, „będzie odpowiedzialna między innymi za stworzenie nowej strategii marketingowej LOT-u i odświeżenie wizerunku marki”.

Glinka z marketingiem związana jest od 15 lat. Pracowała m.in. dla Tchibo i CEDC. Rozwijała marki takie jak Żubrówka, Soplica, Tchibo, Grant’s, Metaxa, Jim Beam, Jeagermeister, Campari.

Wcześniej za działania marketingowe LOT-u odpowiadał Michał Leman, który zajmował stanowisko dyrektora marketingu i produktu. Po zmianach w firmie stworzono oddzielne stanowiska dla osób zajmujących się marketingiem i produktami przewoźnika. Za ten drugi obszar dalej odpowiada Leman, teraz jako dyrektor biura rozwoju produktu. Jest on także odpowiedzialny za rozwój biura podróży LOT Travel, powstałego w czerwcu 2014 r.