Wyobraź sobie ciepły, słoneczny dzień w Warszawie, na naszym narodowym obiekcie dumy – Stadionie Narodowym, gdzie zgromadzili się pracownicy Grupy Polsat i Plus-a wraz z rodzinami.
Rodzice z dziećmi z niecierpliwością wyczekują co zobaczą na kolejnym z ponad 30-tu stoisk z warsztatami przygotowanymi specjalnie na ten dzień.
Dokładnie o godz. 11.00 Krzysztof Ibisz, Karolina Szostak, Agnieszka Popielewicz, Jan Kliment, Grzegorz Łapanowski oficjalnie witają pierwszych Gości.
Kolejne 8 godzin to mieszanka skrajnych emocji i niedowierzania, przez nadzieję i rysujący się na twarzach na przemian z radością, wybuchami śmiechu i uczuciem zwycięstwa. Cisza na przemian z hałasem. Masa żartów, braw i dobrej zabawy. Stoiska warsztatowe i Partnerskie nagradzają słodkimi upominkami za aktywność i wspólną zabawę. Emocjonujący skok wzwyż Piotra Bielaka na rowerze nad Krzysztofem Ibiszem, gdzie doping sprawia że, drżą szyby w pobliskich budynkach. Dodatkowo przy pomocy dwóch śmiałków, którzy kręcą 8 metrową skakanką, akrobata skacze rowerem w zadziwiającym tempie. Wszystko to dokładnie zaplanowane i mistrzowsko zrealizowane za pomocą doskonałego kontaktu z publicznością, perfekcyjnego opanowania sztuki cyrkowej i zaangażowania najwyższej jakości, atestowanego sprzętu. Potęguje zabawę także współudział publiczności zwłaszcza taj najmłodszej w wykonaniu na scenie pokazów tańca i śpiewu w „Must be the show”. Dodatkowo przeprowadzono konkursy dla publiczności, biegi z podziałem na wiek, tak aby każdy chętny mógł się dobrze bawić aktywnie spędzając czas. Przygotowano również warsztaty teatralne, zbiórkę elektroodpadów, oraz wycieczkę po Stadionie.
21 czerwca 2014 Agencja POWER zrealizowała dla Cyfrowego Polsatu, TV Polsat i Polsat Media oraz firmy Polkomtel rodzinny piknik na Stadionie Narodowym.
W pikniku wzięło udział ok 7.000 z 10.000 pracowników spółek wraz z rodzinami obsługiwanych przez ok. 660 osób z obsługi technicznej, Instruktorów, animatorów oraz Partnerów Wydarzenia nie licząc pracowników Stadionu Narodowego.
Agencja POWER odpowiadała za kompleksowe przygotowanie wydarzenia od strony organizacyjnej i artystycznej, a także za przeprowadzenie szeregu atrakcji i warsztatów na terenie stadionu oraz na przyległym terenie zielonym.
Piknik poprowadziła gwiazda TV Polsat Krzysztof Ibisz. W roli reporterek wystąpiły Karolina Szostak oraz Agnieszka Popielewicz
Pracownicy wraz dziećmi wzięli udział w biegach na dystansach 100, 200, 400, 3000 m, sztafecie rodzinnej, rozgrywkach w siatkówkę, bossaball, zawodach fitness, zajęciach jogi, brali udział w warsztatach live cooking, teatralnych, naukowych, tanecznych, , malowali wielki obraz przygotowaną wcześniej grafiką (rozmiary to 10m x 2m), brali udział w jeździe na kartingach, mieli możliwość oglądania trików rowerowych Piotra Bielaka, jazdy na rowerach przeciw skrętnych, gry w twister. Najmłodsi mieli do dyspozycji także kilkadziesiąt atrakcji typu „dmuchańce”, a także liczne kąciki zabaw, które opiewały w liczne konkursy i zabawy. Dla chcących oddać się swobodnemu relaksowi przygotowano także leżakową strefę chill-out.
Na koniec imprezy zagrał zespół De Mono, żywa legenda polskiej muzyki, która dokładnie 26 lat wcześniej zagrała w tym samym miejscu swój pierwszy koncert.
Partnerzy wydarzenia to: Samsung, HTC, LG Electronics, Microsoft, SONY, Huawei, Polsat Jim Jam, Polsat Sport, AXN, Boomerang, Cartoon Network, Disney, Disney XD, Extreme Sports Channel, HBO, Nickelodeon, KAKADU, Fitness Club Platinium, 5 – 10 – 15.
Agencja POWER odpowiadała za kompleksową organizację pikniku, branding Stadionu, koncepcji kreatywnej wydarzenia, scenografii i oprawy technicznej oraz animacyjnej, współpracę z prowadzącym i występującymi artystami, montaż i demontaż atrakcji.