OFERUJĄC KLIENTOM PONAD 550 000 HOTELI NA STRONIE INTERNETOWEJ RYANAIR.COM
Ryanair, ulubiona linia lotnicza Europy ogłosiła w poniedziałek (24 listopada) wejście w partnerstwo z Booking.com, światowym liderem w zakresie rezerwacji zakwaterowania online. Dzięki temu, klienci linii lotniczej Ryanair mają bezpośredni dostęp na stronie internetowej Ryanair.com, nie tylko do najtańszej i najbardziej rozbudowanej oferty połączeń lotniczych w Europie, ale również do największej liczby hoteli i innych obiektów w najniższych cenach.

Dzięki współpracy linii lotniczej Ryanair z Booking.com klienci skorzystają z:
•    najlepszych, gwarantowanych cen na wszelkie rodzaje noclegów
•    ponad 550 000 hoteli i innych obiektów w 209 krajach
•    25 kategorii obiektów noclegowych, ponad 40 mln opinii klientów
•    możliwości zarezerwowania noclegu podczas dokonywania zakupu biletu lotniczego na stronie Ryanair.com
Jest to kolejny z etapów realizacji Programu: “Always Getting Bettter”, polegającego na nieustannym wprowadzaniu coraz lepszych rozwiązań dla klientów, takich jak np. nowa strona internetowa oraz aplikacja mobilna z mobilnymi kartami pokładowymi, oraz pakiety usług: Family Extra i Business Plus, co dowodzi, że Ryanair oferuje dużo więcej, niż tylko niskie ceny.
Kenny Jacobs, Dyrektor ds. Marketingu (CMO) z linii lotniczej Ryanair, powiedział:
“Ryanair z przyjemnością ogłasza wejście w partnerstwo z Booking.com, światowym liderem w zakresie rezerwacji zakwaterowania przez Internet, co jest kolejnym przykładem wprowadzania przez nas coraz lepszych rozwiązań online. Ryanair przewiezie w tym roku 89 mln pasażerów po najniższych możliwych cenach, a partnerstwo z portalem Booking.com zagwarantuje im również najniższe ceny noclegów. Nasi klienci mogą rezerwować noclegi podczas dokonywania zakupu biletu lotniczego na naszej stronie internetowej. Dzięki temu, że latają właśnie z nami, zaoszczędzą jeszcze więcej”

Andre Manning, Dyrektor Globalnego Działu PR w Booking.com powiedział:
„Naszą misją jest ułatwienie osobom podróżującym zarówno turystycznie, jak i służbowo, odkrywania najpiękniejszych miejsc na świecie, zarezerwowania noclegów i przyjemnego spędzenia tam czasu, bez względu na zasobność ich portfela. Cieszymy się, z wyłącznego partnerstwa z przewoźnikiem Ryanair i dynamicznego wzrostu w bardzo krótkim czasie liczby noclegów zarezerwowanych na jego stronie internetowej. Booking.com dzięki ofercie ponad 550 000 obiektów, może zaoferować klientom Ryanair najlepsze opcje noclegów, w każdym miejscu, do którego się wybiorą”