Ryanair, ulubiona Tania linia lotnicza w Europie, dziś (29 sierpnia) ogłosiła wprowadzenie najnowszej aktualizacji aplikacji mobilnej, co powoduje, że klienci będą mogli w jeszcze łatwiejszy sposób wyszukiwać i rezerwować loty, dokonywać odprawy i korzystać z najtańszych w Europie połączeń lotniczych.

Aplikacja mobilna Ryanaira, jest dostępna do pobrania na systemy operacyjne  iPhone jak i Android. Dzięki aplikacji nasi klienci mogą:  

–    zalogować się na swoim profilu „My Ryanair”
–    wyszukać tani lot spośród 1600 dostępnych
–    dokonać szybszej rezerwacji biletu
–    zarezerwować wybrane miejsce na pokładzie samolotu
–    mieć wgląd do swojej rezerwacji, dokonywać w niej zmian i dodać bagaż
–    zarezerwować hotel i wynająć samochód
–    wykupić dodatkowe usługi takie jak, np. ubezpieczenie podróżne
–    odprawić się i ściągnąć mobilną kartę pokładową
–    sprawdzić status lotu.

Aktualizacja aplikacji mobilnej powoduje, że proces rezerwacji jest jeszcze prostszy, daje dostęp do naszej nowej usługi Business Plus i usuwa stare karty pokładowe z systemu (po 48 godzinach).

Aplikacja mobilna Ryanaira, która została ściągnięta już przez 2 mln użytkowników, jest dostępna w językach: angielskim, włoskim i hiszpańskim, a następne wersje językowe będą dostępne wkrótce. Można ją ściągnąć bezpłatnie z iTunes App Store i Google Play Store lub ze strony internetowej Ryanair.com.
Dyrektor Marketingu (CMO) Kenny Jackobs, powiedział:

„Nasza aplikacja mobilna spotkała się z niezwykle pozytywnym odbiorem – została pobrana już przez dwa miliony naszych klientów. Nasza najnowsza wersja oferuje klientom prostszy proces rezerwacji, dostęp do naszej nowej usługi Business Plus i usuwa stare karty pokładowe z systemu. Ciężko pracujemy, aby nieustannie poprawiać naszą aplikację poprzez kolejne aktualizacje, które powodują, że staje się ona jeszcze bardziej użytecznym narzędziem planowania podróży.”