W ciągu roku spółka PL.2012+ znalazła najemców na blisko 16 000 mkw. powierzchni. Umowy podpisało w sumie 20 firm i organizacji.

Wynajmując wszystkie biura, czyli blisko 16 000 mkw. powierzchni, Stadion Narodowy dołączył do grona największych biurowców w stolicy. Prawie wszyscy najemcy podpisali umowy zaledwie w ciągu 8 miesięcy od prezentacji stadionowej oferty biurowej w 2014 roku.
Ze Stadionem Narodowym związało się w sumie 20 firm. Obecnie największym najemcą jest Business Link. Na 5 tys. mkw. powstanie polska dolina krzemowa – największa w kraju sieć akceleratorów biznesu dla startupów. Pomieści nawet 1000 małych i średnich firm. Wśród stadionowych najemców są także organizacje sportowe. Swoje siedziby na Narodowym mają już Polski Związek Tenisowy i Polski Związek Żeglarstwa. Jednocześnie trwają zaawansowane rozmowy na temat przenosin na stadion siedziby PZPN, stworzenia sklepu kibica oraz muzeum piłki nożnej. Stadion Narodowy ma stać się domem polskiego sportu. Nie tylko w dniach wielkich wydarzeń, ale na co dzień.
– Zarządzamy stadionem tak, by w pełni wykorzystywać jego potencjał. Każdego dnia ten obiekt musi żyć. Mimo że wynajęliśmy już całą powierzchnię biurową, to nadal poszukujemy kolejnych niestandardowych rozwiązań. Każdy trafiony pomysł i każda nowa umowa, oznacza dla stadionu konkretne przychody. Jako przykład niech posłuży Teatr XL, który zlokalizowany jest w centrum medialnym, które do tej pory ożywało tylko w trakcie dużych wydarzeń, a od początku stycznia prawie codziennie gromadzi miłośników kultury – zaznacza Tomasz Półgrabski, prezes PL.2012+.
Jednym z najbardziej nowatorskich rozwiązań w 2015 roku będzie budowa hali konferencyjnej na płycie oraz na trybunach stadionu. Ta dodatkowa i zupełnie niestandardowa przestrzeń będzie mogła pomieścić 2000 osób. Hala powstanie już w marcu.
Operator Stadionu Narodowego, wynajmuje również przestrzeń wystawową. Frekwencyjne rekordy bije największa w Polsce wystawa budowli z klocków LEGO. Odwiedziło ją już kilkadziesiąt tysięcy osób. Od kwietnia do października na gości Narodowego czekać będzie spektakularna wystawa „Pompeje”. Na 2 tys. mkw. w nowatorski sposób, z wykorzystaniem najnowszych technologii, zostaną zrekonstruowane Pompeje i Herculanum sprzed wybuchu Wezuwiusza.
Stadion Narodowy to najpopularniejsze miejsce w Polsce. 2014 rok to w sumie 28 wydarzeń całostadionowych, każde na kilkadziesiąt tysięcy gości. W tym mecze, wyścigi, windsurfing, lekkoatletyka, koncerty i inne wielkie imprezy sportowe czy rozrywkowe. W 2014 roku zorganizowano również 350 wydarzeń biznesowych oraz ponad 100 społecznych i kulturalnych W sumie w ciągu 12 miesięcy Stadion Narodowy odwiedziła rekordowa liczba ponad 1,7 mln gości. Od początku istnienia na Narodowym było już 3,2 mln osób.