W dniach 4-7 października Agencja Power miała przyjemność zorganizować wyjazd dla pracowników i dystrybutorów firmy SCA Hygiene do Hiszpanii. Kulminacyjną atrakcją było uczestnictwo w pokazowych regatach prestiżowego rejsu dookoła świata Volvo Ocean Race, w którym bierze udział łódka sponsorowana przez firmę SCA Hygiene.

Start regat  ma miejsce w Alicante, w którego porcie na potrzeby rejsu została wybudowana specjalna wioska Volvo Ocean Village z pawilonem poświęconym łódce SCA. Warto wspomnieć, że ekipa SCA to pierwsza w historii regat całkowicie żeńska drużyna, w skład której wchodzi 14 kobiet z różnych części świata.
W wyjeździe brało udział prawie sto osób z Polski, Czech i Słowacji, ponad to a na miejscu podczas pobyty w Volvo Ocean Village oraz podczas uroczystej kolacji dołączyły do nas grupy z Węgier i Grecji. W sumie około 140 osób.
Pierwszego dnia poszczególne grupy wyleciały liniami Lufthansa ze swoich Państw do Walencji w Hiszpanii. Po zakwaterowaniu udaliśmy się na odpoczynek do pokoi, w których zostały wcześniej przygotowane spersonalizowane prezenty w celu odpowiedniego oznaczania grupy (koszulki, polary, czapki firmy Helly Hansen z oficjalnymi nadrukami Volvo Ocean Race w kolorach drużyny SCA startującej w regatach). Po południu zwiedziliśmy słynne Miasteczko Sztuki i Nauki (Ciudad de las Artes y las Ciencias) w Walencji oraz miejscowe oceanarium. Tamtejsze oceanarium należy do największych i najbardziej spektakularnych obiektów tego typu na świecie, a ukoronowaniem pobytu był pokaz umiejętności akrobatycznych delfinów. Podczas kolacji mieliśmy okazję spróbować przystawek i potraw z tradycyjnej kuchni hiszpańskiej. Głównym punktem wieczoru było oficjalne powitanie oraz rozdanie nagród dla najlepszych dystrybutorów. Najlepsi zostali uhonorowani uczestnictwem w pokazowych regatach wraz z załogą na pokładzie łódki SCA.
Następnego dołączyły do nas grupa dystrybutorów i pracowników  SCA Hygiene z Węgier i Grecji. Po konferencji w hotelu Porta Maris udaliśmy się na rejs statkiem wokół portu w Alicante w celu obserwowania pokazowych regat. Podczas 3 godzinnego  rejsu połączonego z lunchem odbyła się prezentacja poszczególnych zespołów biorących udział w regatach oraz dwa pokazowe wyścigi portowe, w których ekipa łódki SCA zajęła odpowiednio pierwsze i trzecie miejsce.  Zaszczytne miejsca rozbudziły marzenia o zajęciu miejsca na podium w całym Volvo Ocean Race. Po zakończeniu rejsu zwiedziliśmy wioskę Volvo  wraz z pawilonem SCA, w którym mieliśmy okazję osobiście poznać uczestniczki biorące udział w regatach. Wieczorem udaliśmy się na kolację do portu w Alicante. Podczas uroczystej kolacji odbyły się pokazy flamenco, które porwały uczestników do aktywnego śpiewu i tańca. Występujący zostali nagrodzeni gromkimi brawami. Impreza trwałą do późnych godzin nocnych zgodnie z kulturą Hiszpańską.
Kolejny dzień pobytu poświęciliśmy na przybliżeniu grupie kultury i atrakcji regionu Alicante. Rozpoczęliśmy od zwiedzania Zamku św. Barbary w Alicante, z którego mieliśmy okazję podziwiać zapierającą w dech piersiach panoramę miasta oraz wybrzeża Costa Blanca. Następnie udaliśmy się w podróż do Vilenny, aby finalnie zwiedzić jedną z największych winnic regionu i dowiedzieć się więcej na temat uprawy winorośli oraz produkcji wina. Po zakończeniu zwiedzania mieliśmy okazję degustować lokalne wina produkowane w obiekcie. Lunch zjedliśmy na dziedzińcu winnicy, gdzie menu składało się z typowo lokalnych potraw (m.in. Gazpacho z królika i kurczaka, zupy mięsnej). Po wizycie w winnicy nie mogło zabraknąć prezentów, każdy dostał butelki lokalnego wina w specjalnie przygotowanych opakowaniach z logo firmy.
Wieczorem w hotelu, podczas kolacji nastąpiło oficjalnie zakończenie imprezy.