Ryanair, ulubiona linia lotnicza Europy, dziś 12 stycznia opublikowała statystyki dotyczące obsługi klienta, które potwierdzają, że Ryaniar pozostaje numerem 1 w Europie:

  • 86% z 44.000 lotów w grudniu 2015 r. na czas, 
  • Tylko 1 reklamacja na 1300 pasażerów,
  • Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 1000 pasażerów,
  • Ponad 99% odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni.


Ryanair przewiózł w 2015 r. 101 milionów pasażerów i wykonał 600.000 lotów, z czego 91% było na czas, co potwierdza wiodącą w branży punktualność.

Robin Kiely z Ryanaira powiedział:

 

“Ryanair przewiózł w grudniu 7,5 miliona pasażerów z punktualnością sięgającą 86% wykonując 44.000 lotów. W całym 2015 roku nasza punktualność wyniosła 91% przy 600.000 lotach. Statystyki te potwierdzają stale rosnącą jakość poziomu obsługi klienta. Nasza rozwijająca się siatka połączeń i dodatkowe udogodnienia, które wprowadzone zostaną podczas trzeciego roku programu „Always Getting Better” potwierdzają, że Ryanair dostarcza znacznie więcej niż tylko niskie ceny.”

 

Grudzień

2014

2015

Loty na czas

85%

86%

Reklamacje na 1000 pasażerów

0.73

1.30

Reklamacje dotyczące bagażu na 1000 pasażerów

0.54

0.63

Odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni

99%

99%