Ryanair, ulubiona linia lotnicza Europy, dziś 12 stycznia opublikowała statystyki dotyczące obsługi klienta, które potwierdzają, że Ryaniar pozostaje numerem 1 w Europie:
- 86% z 44.000 lotów w grudniu 2015 r. na czas,
- Tylko 1 reklamacja na 1300 pasażerów,
- Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 1000 pasażerów,
- Ponad 99% odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni.
Ryanair przewiózł w 2015 r. 101 milionów pasażerów i wykonał 600.000 lotów, z czego 91% było na czas, co potwierdza wiodącą w branży punktualność.
Robin Kiely z Ryanaira powiedział:
“Ryanair przewiózł w grudniu 7,5 miliona pasażerów z punktualnością sięgającą 86% wykonując 44.000 lotów. W całym 2015 roku nasza punktualność wyniosła 91% przy 600.000 lotach. Statystyki te potwierdzają stale rosnącą jakość poziomu obsługi klienta. Nasza rozwijająca się siatka połączeń i dodatkowe udogodnienia, które wprowadzone zostaną podczas trzeciego roku programu „Always Getting Better” potwierdzają, że Ryanair dostarcza znacznie więcej niż tylko niskie ceny.”
Grudzień |
2014 |
2015 |
Loty na czas |
85% |
86% |
Reklamacje na 1000 pasażerów |
0.73 |
1.30 |
Reklamacje dotyczące bagażu na 1000 pasażerów |
0.54 |
0.63 |
Odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni |
99% |
99% |