Ryanair, linia lotnicza nr 1 w Europie, dziś (7 marca) opublikowała statystyki lutowe dotyczące obsługi klienta, które potwierdzają pozycję nr 1 Ryanaira w Europie:
· 91% z 42.000 lotów w lutym 2016 r. na czas,
· 1 reklamacja na 1000 pasażerów,
· Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 1000 pasażerów,
· Ponad 99% odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni.
Robin Kiely z Ryanaira powiedział:
“Ryanair przewiózł w lutym 7,4 miliona pasażerów z punktualnością sięgającą 91% wykonując 42.000 lotów. Statystyki te potwierdzają stale rosnący poziom obsługi klienta. Nasza rozwijająca się siatka połączeń i dodatkowe udogodnienia, które wprowadzone zostaną podczas trzeciego roku programu „Always Getting Better” potwierdzają, że Ryanair dostarcza znacznie więcej niż tylko niskie ceny.”
Luty |
2015 |
2016 |
Punktualność |
91% |
91% |
Reklamacje na 1000 pasażerów |
0.61 |
1.1 |
Reklamacje dotyczące bagażu na 1000 pasażerów |
0.52 |
0.51 |
Odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni |
99% |
99% |