Ryanair, linia lotnicza nr 1 w Europie, dziś (7 marca) opublikowała statystyki lutowe dotyczące obsługi klienta, które potwierdzają pozycję nr 1 Ryanaira w Europie:

·         91% z 42.000 lotów w lutym 2016 r. na czas, 

·         1 reklamacja na 1000 pasażerów,

·         Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 1000 pasażerów,

·         Ponad 99% odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni.

 

Robin Kiely z Ryanaira powiedział:

 

“Ryanair przewiózł w lutym 7,4 miliona pasażerów z punktualnością sięgającą 91% wykonując 42.000 lotów. Statystyki te potwierdzają stale rosnący poziom obsługi klienta. Nasza rozwijająca się siatka połączeń i dodatkowe udogodnienia, które wprowadzone zostaną podczas trzeciego roku programu „Always Getting Better” potwierdzają, że Ryanair dostarcza znacznie więcej niż tylko niskie ceny.”

 

Luty

2015

2016

Punktualność

91%

91%

Reklamacje na 1000 pasażerów

0.61

1.1

Reklamacje dotyczące bagażu na 1000 pasażerów

0.52

0.51

Odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni

99%

99%