Ryanair, ulubiona linia lotnicza Europy, dziś 9 listopada opublikowała statystyki dotyczące obsługi klienta, które potwierdzają, że Ryaniar pozostaje numerem 1 w Europie:

  • 92% z ponad 55000 lotów  na czas, 
  • Mniej niż 1 reklamacja na 1000 pasażerów,
  • Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 1000 pasażerów,
  • Ponad 99% odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni.

 

Robin Kiely z Ryanaira powiedział:

“Ryanair stale podnosi poziom obsługi klienta, w październiku przewieźliśmy pobad 9,6 miliona klientów, a 92% z ponad 55000 lotów było na czas. Klienci Ryanaira mogą rezerwować loty znacznie wcześniej na naszej nowej stronie internetowej oraz za pośrednictwem aplikacji, mogą również korzystać z mobilnych kart pokładowych oraz przewozić dwa bagaże podręczne bezpłatnie. Przydzielone miejsca, produkty Family Extra i Business Plus, możliwość korzystania z urządzeń elektronicznych podczas całego lotu potwierdzają, że Ryanair dostarcza znacznie więcej niż tylko niskie ceny.”

 

 

Październik

2014

2015

Loty na czas 

92%

92%

Reklamacje na 1000 pasażerów

0,60

0,83

Reklamacje dotyczące bagażu na 1000 pasażerów

0,45

0,53

Odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni

99%

99%