Ryanair, ulubiona linia lotnicza Europy, dziś 12 października opublikowała statystyki dotyczące obsługi klienta, które potwierdzają, że Ryaniar pozostaje numerem 1 w Europie:

 

  • 92% z ponad 54000 lotów  na czas,  
  • Mniej niż 1 reklamacja na 1000 pasażerów, 
  • Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 1000 pasażerów,
  • Ponad 99% odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni.


Robin Kiely z Ryanaira powiedział:

 

“Ryanair stale podnosi poziom obsługi klienta, we wrezśniu przewieźliśmy pobad 9,5 miliona klientów, 92% z ponad 54000 lotów było na czas. Klienci Ryanaira mogą rezerwować loty znacznie wcześniej na naszej nowej stronie internetowej oraz za pośrednictwem aplikacji, mogą również korzystać z mobilnych kart pokładowych oraz przewozić dwa bagaże podręczne bezpłatnie. Przydzielone miejsca, produkty Family Extra i Business Plus, możliwość korzystania z urządzeń elektronicznych podczas całego lotu potwierdzają, że Ryanair dostarcza znacznie więcej niż tylko niskie ceny.”

 

 

Wrzesień

2014

2015

Loty na czas  

90%

92%

Reklamacje na 1000 pasażerów 

0.51

0.71

Reklamacje dotyczące bagażu na 1000 pasażerów

0.47

0.56

Odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni 

99%

99%