Ryanair, linia lotnicza nr 1 w Europie, dziś (5 kwietnia) opublikowała statystyki oceny lotu “Rate My Flight”, które potwierdzają, że 92% pasażerów jest zadowolonych z podróży Ryanairem w okresie od stycznia do marca 2017r
Ponad 300,000 klientów skorzystało od stycznia do marca z możliwości oceny lotu “Rate My Flight” w aplikacji mobilnej Ryanair, wystawiając oceny za ogólne wrażenie, wejście na pokład samolotu, uprzejmość załogi pokładowej, serwis na pokładzie oraz wybór posiłków i napoji. Oceny dokonano w 5-cio stopniowej skali od 1 do 5, gdzie 1 oznaczało najniższy wskaźnik zadowolenia, a 5 najwyższy.
Średnio 92% respondentów oceniło ogólne wrażenie jako “bardzo dobre, dobre oraz satysfakcjonujące”. Podobne wyniki odnotowano w kategoriach: wejście na pokład (86%), ocena załogi (95%), serwis na pokładzie (93%) oraz wybór posiłków i napoji (82%).
Funkcja oceny lotu “Rate My Flight” dostępna jest w 8 wersjach językowych tj. angielska, francuska, grecka, hiszpańska, holenderska, niemiecka, polska oraz włoska. Aplikację można pobrać za pomocą iTunes lub Google Play stores.
Kategoria/Ocena |
Bardzo dobra/dobra /satysfakcjonująca |
Bardzo dobra |
Dobra |
Satysfakcjonująca |
Słaba |
Bardzo słaba |
Ogólne wrażenie |
92% |
43% |
35% |
14% |
4% |
4% |
Wejście na pokład |
86% |
39% |
30% |
17% |
7% |
7% |
Uprzejmość załogi |
95% |
55% |
29% |
11% |
3% |
2% |
Serwis na pokładzie |
93% |
45% |
32% |
16% |
4% |
3% |
Wybór posiłków i napoji |
82% |
24% |
26% |
32% |
10% |
8% |
Robin Kiely z Ryanaira powiedział:
Funkcja oceny lotu “Rate My Flight” pozwala naszym pasażerom oceniać różne aspekty lotu za pomoca aplikacji Ryanair na bieżąco, zaraz po wylądowaniu. Z niecierpliwością czekamy na dalsze oceny i opinie od naszych klientów. Chcemy stale podnosić poziom obsługi klienta i jednocześnie cieszymy się, że 92% z ponad 300.000 respondentów wyraziło zadowolenie z podróży Ryanairem. Wszyscy pasażerowie, którzy chcą nas oceniać proszeni są o pobranie aplikacji Ryanaira, zezwolenie na otrzymywanie notyfikacji, a zaraz po wylądowaniu otrzymają kwestionariusz badania.”