Ryanair, linia lotnicza nr 1 w Europie, dziś (5 kwietnia) opublikowała statystyki oceny lotu “Rate My Flight”, które potwierdzają, że 92% pasażerów jest zadowolonych z podróży Ryanairem w okresie od stycznia do marca 2017r

 

Ponad 300,000 klientów skorzystało od stycznia do marca z możliwości oceny lotu “Rate My Flight” w aplikacji mobilnej Ryanair, wystawiając oceny za ogólne wrażenie, wejście na pokład samolotu, uprzejmość załogi pokładowej, serwis na pokładzie oraz wybór posiłków i napoji. Oceny dokonano w 5-cio stopniowej skali od 1 do 5, gdzie 1 oznaczało najniższy wskaźnik zadowolenia, a 5 najwyższy.

 

Średnio 92% respondentów oceniło ogólne wrażenie jako “bardzo dobre, dobre oraz satysfakcjonujące”. Podobne wyniki odnotowano w kategoriach: wejście na pokład (86%), ocena załogi (95%), serwis na pokładzie (93%) oraz wybór posiłków i napoji (82%).

 

Funkcja oceny lotu “Rate My Flight” dostępna jest w 8 wersjach językowych tj. angielska, francuska, grecka, hiszpańska, holenderska, niemiecka, polska oraz włoska. Aplikację można pobrać za pomocą iTunes lub Google Play stores.

 

Kategoria/Ocena

Bardzo dobra/dobra /satysfakcjonująca

Bardzo dobra

Dobra

Satysfakcjonująca

Słaba

Bardzo słaba

Ogólne wrażenie

92%

43%

35%

14%

4%

4%

Wejście na pokład

86%

39%

30%

17%

7%

7%

Uprzejmość załogi

95%

55%

29%

11%

3%

2%

Serwis na pokładzie

93%

45%

32%

16%

4%

3%

Wybór posiłków i napoji

82%

24%

26%

32%

10%

8%

 

Robin Kiely z Ryanaira powiedział:

 

Funkcja oceny lotu “Rate My Flight” pozwala naszym pasażerom oceniać różne aspekty lotu za pomoca aplikacji Ryanair na bieżąco, zaraz po wylądowaniu. Z niecierpliwością czekamy na dalsze oceny i opinie od naszych klientów. Chcemy stale podnosić poziom obsługi klienta i jednocześnie cieszymy się, że 92% z ponad 300.000 respondentów wyraziło zadowolenie z podróży Ryanairem. Wszyscy pasażerowie, którzy chcą nas oceniać proszeni są o pobranie aplikacji Ryanaira, zezwolenie na otrzymywanie notyfikacji, a zaraz po wylądowaniu otrzymają kwestionariusz badania.”