Pasażerowie Polskich Linii Lotniczych LOT korzystający z salonów biznesowych „Polonez” i „Mazurek” należących do polskiego przewoźnika mogą od dziś korzystać, w ramach dedykowanej sieci Wi-Fi, z bezpłatnego internetu. Usługę uzupełniającą bogaty pakiet dla pasażerów komfortowych poczekalni dostarcza UPC Biznes, oferujący usługi cyfrowe dla firm. 

LOT Business Lounge „Polonez” na Lotnisku Chopina w Warszawie jest zarządzany przez polskiego przewoźnika od 1 lipca 2015 roku. Zlokalizowany w strefie Schengen salon czynny jest cały rok, siedem dni w tygodniu od godziny 5 do 23. Każdego roku obsługuje już ponad 300 tys. pasażerów ceniących komfort i najwyższe standardy podróży. W tym roku – 26 lutego flagowy salon biznesowy polskiego przewoźnika odwiedził milionowy pasażer. Od 2018 r. pasażerowie mają też w porcie na Okęciu do dyspozycji drugi salon biznesowy LOT-u – „Mazurek” w strefie non-Schengen.

 

Chcąc nadążyć za rosnącymi oczekiwaniami pasażerów – LOT zaoferował im w salonach biznesowych bezpłatny internet dostarczany w ramach dedykowanej sieci Wi-Fi przez UPC Biznes. 

 

– UPC Biznes oferuje rozwiązania bezprzewodowe oparte na technologii Wi-Fi, które pozwalają sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów. Tym bardziej cieszy mnie fakt, że od teraz podróżni z całego świata czekający na swój lot w przestrzeni LOT Business Lounge będą mogli skorzystać z dedykowanej sieci Wi-Fi od UPC Biznes. Jest to dla nas duże zobowiązanie i jednocześnie potwierdzenie, że dostarczane przez nas usługi są na najwyższym poziomie – mówi Jerzy Gołębiowski, dyrektor B2B UPC Polska.

 

Z nowej oferty mogą już korzystać wszyscy pasażerowie „Poloneza” i „Mazurka”. O udogodnieniu od dziś w recepcjach salonów informowani są wszyscy goście. Ponadto w przestrzeni komfortowych poczekalni pojawiły się tablice informacyjne z logotypem obu firm.

 

– Nasze salony biznesowe w Warszawie cieszą się ogromną popularnością wśród pasażerów. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty i usługi były jak najwyższej jakości. Pasażerowie biznesowi szczególną wagę przykładają do jakości i dostępności internetu. Dlatego z ogromną przyjemnością oddajemy do dyspozycji wysokiej jakości szerokopasmowy dostęp do internetu dostarczony przez UPC Biznes. Jestem przekonany że będzie to bardzo korzystna zmiana dla naszych pasażerów i uzupełnienie naszej bogatej oferty – mówi Krzysztof Moczulski z Biura Produktu w Polskich Liniach Lotniczych LOT.

 

Z salonów „Polonez” i „Mazurek” mogą skorzystać m.in. pasażerowie klasy biznes w rejsach Star Alliance i posiadacze kart lojalnościowych Miles & More: srebrnej Frequent Traveller, złotej Senator i czarnej HON Circle oraz posiadacze kart Star Alliance Gold. Do dyspozycji gości oprócz bezpłatnego Wi-Fi jest wybór prasy polskiej i zagranicznej, komputery, telewizja oraz łazienki z prysznicem, szeroki wybór zimnych i gorących posiłków przez cały dzień. Ponadto w salonie „Polonez” wyjątkową usługą jest mini SPA, czyli strefa Premium Beauty Yonell, oferująca zabiegi kosmetyczne i masaże wszystkim gościom salonu.

 

W salonie „Polonez” znajduje się też specjalna strefa LOT Elite Lounge dedykowana pasażerom podróżującym klasą biznes na trasach dalekodystansowych LOT-u, a także posiadaczom statusu podróży Star Alliance Gold. W tej części znajduje się 45 miejsc siedzących.

 

– W ramach przebudowy Lotniska Chopina, czekając na budowę Centralnego Portu Komunikacyjnego, planowane jest niedługo przeniesienie salonu „Polonez” do nowej, większej lokalizacji. Ta zmiana znacząco wpłynie na poprawę komfortu korzystania z salonu, zwłaszcza w godzinach szczytu – dodaje Moczulski.

 

LOT to dziś jedna z najszybciej rozwijających się linii lotniczych w Europie Środkowo-Wschodniej. W 2018 roku LOT przewiózł rekordową liczbę ponad 8,9 mln pasażerów, o 2 mln więcej niż rok wcześniej. W tym roku polski przewoźnik planuje przewieźć 10 mln pasażerów. We flocie LOT-u jest dziś ponad 80 nowoczesnych samolotów, w tym 12 prawie 300-miejscowych Boeingów 787-8/9 Dreamliner. W ofercie LOT-u jest już 111 rozkładowych połączeń na trzech kontynentach.

 

UPC Biznes zaufało w Polsce ponad 100 hoteli oraz ponad 50 tysięcy firm reprezentujących różnorodne branże. UPC Biznes oferuje pełen zakres usług głosowych, dostępu do internetu, transmisji danych i telewizji biznesowej uwzględniających potrzeby najbardziej wymagających średnich i dużych firm, także wielooddziałowych. W ofercie, oprócz usługi dedykowanego Biznes Wi-Fi, znajdują się także m.in. usługi ochrony przed atakami DDoS, symetryczne łącze internetowe, IP VPN pozwalające na tworzenie prywatnej sieci korporacyjnej czy Carrier Ethernet, rozwiązanie dostarczające dedykowane łącza dla najbardziej krytycznych i wymagających aplikacji. Wśród rozwiązań telefonicznych UPC Biznes proponuje Wirtualną Centralę telefoniczną i łącza SIP-Trunk. UPC Biznes dysponuje również paneuropejską światłowodową siecią AORTA.