– Travelist.pl na 9. miejscu w badaniu Megapanel
Travelist.pl pnie się w górę w lipcowym badaniu Megapanel PBI/Gemius. Badanie pokazuje, że innowacyjny klub travelowy, który specjalizuje się w sprzedaży pobytów hotelowych online zyskuje na sile.

To istotny komunikat dla potencjalnych partnerów klubu. Travelist.pl znalazł się na 9. miejscu pod względem liczby użytkowników odwiedzających portal i nie zwalnia tempa nawet u progu sezonu.  
Innowacyjny kanał marketingowy do sprzedaży ofert turystycznych pnie się w górę i coraz szybciej dogania swoją konkurencję – serwis booking.com, plasując się jedynie o dwa miejsca niżej. W porównaniu z czerwcowym badaniem Travelist.pl odnotowuje tendencję zwyżkową. W tym czasie klub travelowy zyskał 425 tys. internautów, co w tej chwili daje miesięczny wynik blisko 1 312 tys. użytkowników odwiedzających stronę klubu.  
To kolejny dowód na to, że warto z nami współpracować. Taki wynik wskazuje na silną pozycję Travelist.pl, który wykorzystał sezon do zbudowania zasięgu oraz dotarcia do nowych, potencjalnych klientów. To bardzo dobry punkt w wyjścia u progu trudniejszej dla hotelarzy jesieni. Dużymi nakładami finansowymi inwestowanymi w marketing oraz promocję hoteli chcemy pokazać, że jesteśmy godnymi zaufania partnerami. To właśnie efekty tych działań możemy dostrzegać w wynikach rankingu – komentuje Tomasz Nowiński, CEO Travelist.pl. Nie jesteśmy portalem rezerwacyjnym umożliwiającym jedynie pośrednictwo w sprzedaży ofert hotelowych online. Staramy się doradzać i pomagać naszym partnerom. Nasz zespół chętnie dzieli się swoją wiedzą w zakresie analiz rynku i trendów konsumenckich. Jesień to trudny okres dla hotelarzy, którzy zwłaszcza wtedy intensyfikują poszukiwania nowych rozwiązań promocyjnych. Travelist.pl może być jednym z nich – dodaje Nowiński.
Wysokie miejsce w połowie stawki Megapanel to dobra informacja dla obiektów noclegowych, które nie nawiązywały dotychczas współpracy z klubami. Travelist.pl rocznie inwestuje kilka milionów złotych w marketing i promocję współpracujących z nim obiektów. Oprócz standardowej promocji na stronie klubu najlepsze oferty hoteli promowane są także w specjalnie dedykowanych newsletterach, rozsyłanych 6 razy w tygodniu. Do tego dochodzą także działania takie jak: reklama internetowa  oraz wydawnictwo własne – Magazyn Travelist. Ostatnio pojawiła się również pierwsza kampania TV klubu.
Powstały zaledwie 1,5 roku temu serwis już depcze po piętach największym konkurentom i coraz bardziej liczy się na rynku. Obecnie Travelist.pl jest najszybciej rozwijającą się firmą w branży turystycznej w Polsce. Jako część międzynarodowej grupy Secret Escapes – jednego z największych na świecie klubów travelowych zyskuje coraz więcej partnerów biznesowych. W tej chwili klub oferuje noclegi w ponad 800 hotelach, pensjonatach i innych obiektach noclegowych.
Wyniki badania dostępne w załączniku.

 

***

O TRAVELIST.PL:
Klub travelowy Travelist.pl to innowacyjny kanał marketingowy do sprzedaży pobytów hotelowych online. Łączy funkcjonalność portalu rezerwacyjnego z możliwością unikalnej promocji obiektu. Grupa Secret Escapes – jeden z największych na świecie klubów travelowych, którego Travelist.pl jest częścią od 2014 roku posiada bazę 8 milionów użytkowników zainteresowanych ofertami pobytów wypoczynkowych. Polska baza liczy 800 tysięcy użytkowników. Wysokie inwestycje w marketing i promocję hoteli współpracujących z Travelist.pl sprawiają, że jest to obecnie najszybciej rozwijająca się firma w branży turystycznej w Polsce.
Więcej na www.travelist.pl