Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) rozpoczyna nową kampanię komunikacyjną, której motto brzmi „Germany Simply Inspiring “. W kampanii zostaną wykorzystane takie kanały jak online i social media, w których będą rozpowszechniane wskazówki dotyczące celów podróży w Niemczech, konkretne propozycje wydarzeń kulturalnych czy atrakcji turystycznych oraz turystyczne osobliwości ze wszystkich 16 krajów związkowych

Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) przeprowadzi kampanię w ścisłej współpracy z organizacjami marketingowymi krajów związkowych. Działania mają stworzyć dodatkowe bodźce pobudzające popyt na turystykę urlopową w Niemczech.

Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT, wyjaśnia: „Niemcy jako cel podróży są doskonałą marką na światowym rynku turystycznym. Trudne warunki zewnętrzne dla turystyki przyjazdowej w 2016, szczególnie czynniki ekonomiczne (na przykład niepewność związana z Brexitem czy kryzysy gospodarcze na ważnych rynkach źródłowych), ale również aspekty związane z bezpieczeństwem i strach przed atakami terrorystycznymi, będą w 2017 roku dalej odgrywać ważną rolę na rynkach źródłowych. Dlatego chcemy mocno podkreślać niesłabnącą atrakcyjność Niemiec, jako celu turystycznego za pomocą propozycji wycieczek czy wskazówek dla turystów oraz zachęcić do odwiedzenia naszego kraju.

Hasło opisujące kampanię „Inspiration is here” – wyraża różnorodność atrakcji turystycznych w Niemczech, które zostaną pokazane w różnych filmikach tematycznych oraz postach w mediach społecznościowych. Tematy „Kulinaria”, „Zamki, pałace, parki i ogrody”, „Muzyka i show” czy „Tradycja i zwyczaje” zostaną przedstawione przez motywy z autentyczną zawartością – prawdziwymi ludźmi i momentami, które są po prostu inspirujące („simply inspiring”). Przesłanie kampanii brzmi więc: „Germany Simply Inspiring”.

Kampania o światowym zasięgu zostanie zrealizowana w drugim i trzecim kwartale 2017 roku. Najważniejszą grupą docelową będą rynki TOP10 niemieckiej turystyki przyjazdowej: Holandia, Szwajcaria, USA, Wlk. Brytania, Austria, Włochy, Francja, Dania, Belgia i Hiszpania.

Kampania będzie prowadzona za pośrednictwem takich elementów jak filmiki tematyczne na profilach Facebook i Youtube, zdjęcia na Facebooku i Instagramie.

Żeby zintensyfikować kampanię, stworzyć impuls do działania oraz zaoferować klientowikońcowemu większą wartość dodaną, krajowi partnerzy z branży transportowej i hotelarskiej zostaną włączeni w kampanię poprzez lokowanie produktu.