Od dziś bilety na podróż FlixBusem będzie można kupić tuż przed odjazdem bezpośrednio u kierowcy. W fazie testowej, opcja została wprowadzona na trzech wybranych liniach FlixBus Polska, a do końca marca będzie sukcesywnie uruchamiana na pozostałych połączeniach.

 

– Uruchomienie sprzedaży w autobusie to przede wszystkim odpowiedź na zapotrzebowanie pasażerów z ograniczonym dostępem do Internetu, osób starszych oraz tych, które decydują się na spontaniczną podróż – komentuje Konrad Bąbliński, Dyrektor ds. Operacji FlixBus Polska– Do tej pory zakup biletu u kierowcy był możliwy na jednej linii międzynarodowej ze Szczecina do Berlina. Obecnie planujemy wprowadzenie tej opcji na wszystkich połączeniach krajowych i międzynarodowych FlixBus Polska. 

Linie FlixBusa z pokładową sprzedażą biletów:

  • 057 Szczecin-Berlin
  • 1340 Warszawa-Szczecin
  • N1340 Warszawa-Szczecin
  • 1351 Warszawa-Bydgoszcz

Jak przebiega zakup biletu u kierowcy we FlixBusie?

  1. Kierowca sprawdza cenę za przejazd w Aplikacji Kierowcy.
  2. Po akceptacji ceny biletu, pasażer dokonuje płatności bezgotówkowej (karta / telefon).
  3. Kierowca wypełnia dane pasażera i drukuje bilet za pomocą drukarki fiskalnej.
  4. Pasażer otrzymuje od kierowcy paragon fiskalny, który jest jednocześnie biletem uprawniającym do przejazdu.

 

Dodatkowo, u kierowcy będzie można dokupić jedną dodatkową sztukę bagażu podróżnego, a także uiścić opłatę za zarezerwowany przez infolinię bagaż specjalny. Płatności u kierowcy można realizować wyłącznie bezgotówkowo.

 

Bilety na podróż FlixBusem w dalszym ciągu będzie można również kupić w blisko 500 stacjonarnych punktach sprzedaży w całej Polsce, a także na stronie www.flixbus.pl i w aplikacji mobilnej FlixBus.