Konsumencki Lider Jakości 2014
Jakość polskich hoteli ibis po raz kolejny została doceniona przez klientów. W czerwcu br. rozstrzygnięto konkurs Konsumencki Lider Jakości 2014, w którym marka ibis w kategorii „Hotele sieciowe” zdobyła Brązowe Godło. Konkurs realizowany jest przez redakcję Strefy Gospodarki przy współudziale renomowanego ośrodka badawczego Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
Marka ibis po raz kolejny została doceniona przez swoich gości za oferowaną jakość usług. Rok temu hotele w Polsce świętowały zdobycie Złotego Godła QI 2013 przyznanego przez kapitułę Programu Najwyższa Jakość Quality International 2013, w kategorii QI Services. W tym roku marka ibis głosami konsumentów, w badaniach realizowanych przez Uniwersytet Jagielloński, zajęła III. miejsce w kategorii: „Hotele sieciowe” w programie Konsumencki Lider Jakości 2014, uzyskując tym samym Brązowe Godło Konsumencki Lider Jakości 2014. Nagroda przyznawana jest corocznie markom odznaczającym się wysoką jakością oferowanych produktów i usług.
„Po raz kolejny nasi goście docenili jakość marki ibis, a to dla nas najcenniejsze wyróżnienie potwierdzające, że podążamy we właściwym kierunku. Przy zróżnicowanej obecnie ofercie hoteli ekonomicznych, konsument kieruje się coraz częściej przekonaniem opartym na własnym doświadczeniu. Wybierając dany hotel nie jest ważna dla niego już tylko cena, ale obietnica marki i sposoby jej realizacji. Jeśli usługi spełniają oczekiwania gościa, staje się on lojalny, wybierając w ten sposób własnego lidera jakości. Takim liderem stała się teraz marka ibis. Godło KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI jest dla nas inwestycją w dalszy dynamiczny rozwój marki, a dla naszego gościa to informacja, że wybiera to, co zdaniem innych konsumentów jest najlepsze na rynku.”– mówi Joanna Świerkosz, Zastępca Dyrektora Sprzedaży, Dystrybucji, Marketingu i Zarządzania Przychodami w Polsce i Krajach Nadbałtyckich.
KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2014 to promocyjny program konsumencki, realizowany przez Redakcję Strefy Gospodarki – ogólnopolskiego, niezależnego dodatku dystrybuowanego wraz z Dziennikiem Gazetą Prawną.
Jego celem jest wyłonienie w opinii konsumentów Liderów Jakości usług i produktów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku. Opinie zbierane są na podstawie badań, realizowanych przez Instytut Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Respondenci, wskazując na markę ibis, szczególnie podkreślali: dobry stosunek jakości do ceny, bardzo dobrą obsługę, komfort i rozwiniętą sieć obiektów. To główne cechy marki, które zdecydowały o jej sukcesie w badaniu.
ibis znaczy jakość
Dostarczenie usług wysokiej jakości to zobowiązanie podejmowane każdego dnia przez pracowników sieci ibis w każdym z hoteli w Polsce. Potwierdzeniem dbałości o wygodę gości jest fakt, że ibis jako jedyna europejska sieć hoteli ekonomicznych oferuje dostępne całą dobę usługi takie jak m.in. obsługa recepcji, zimne i gorące przekąski oraz bezpłatny kącik internetowy. Dodatkowo, we wszystkich obiektach marki obowiązuje zasada „satysfakcji w 15 minut”. W przypadku, gdy klient zgłosi problem, za którego powstanie odpowiedzialny jest hotel, pracownicy są zobowiązani do jego rozwiązania w ciągu nie więcej niż 15 minut, przy czym gwarancja ta obowiązuje przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu.
Grupa Hotelowa Orbis i jej partner Accor konsekwentnie realizują kolejne etapy przyjętej w 2011 roku strategii dynamizacji marek hoteli ekonomicznych. W przeciągu ostatnich trzech lat dla marki ibis wprowadzono szereg konceptów, które mają podnieść komfort gości, m.in. Sweet Bed by ibis™, projekt Avanzi i ibis kitchen.